اختصاص درآمد بورسیه های مستنکف به دانشگاه های درحال توسعه

رئیس سازمان امور دانشجویان از اختصاص درآمد حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومانی حاصله از پرونده دانشجویان بورسیه مستنکف خارج از کشور به پیشرفت دانشگاه های درحال توسعه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی صدیقی در خصوص افزایش پرداخت مقرری دانشجویان بورسیه گفت: سال گذشته مقرری دانشجویان بورسیه افزایش یافت. اواخر سال گذشته مقرری ۶۶ ماه اول امسال ویژه دانشجویان بورسیه داخل بین دانشگاه ها توزیع شد تا به دانشجویان پرداخت شود.

وی ادامه داد: پرداخت مقرری دانشجویان بورسیه خارج از کشور را نیز برای ۶ ماه اول امسال پیگیری کردیم و اعتبار اختصاص داده شده به خانواده این دانشجویان بورسیه ارایه شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: تسهیلات ارزی نیز به همان روال قبلی با بخشنامه بانک مرکزی دنبال می شود و تغییری در تعرفه نداشته است.

وی درباره درآمد حاصله از پرونده های مستنکف خارج از کشور افزود: آنچه که سال گذشته از دانشجویان بورسیه خارج و هم از ارز بگیرها توسط دفتر حقوقی وزارت علوم پیگیری شده، حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان بابت استنکاف سال های قبل وصول شده است که این اعتبار برای پیشرفت دانشگاه های در حال توسعه اختصاص داده شد.

منبع: مهر

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 781445

وب گردی

وب گردی