مستندسازی املاک با جدیت در دستور کار واحدهای استان قرار گیرد

رییس شورای عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در سال گذشته سند مالکیت  ۴۰ هکتار از اراضی واحدهای استان صادر شد و مستند سازی املاک باقیمانده واحدها باید با جدیت در دستور کار واحدها قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن داوری در جلسه شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: رایزنی های فشرده ای با مسئولین مسکن و شهرسازی و جهاد کشاورزی به منظور اخذ سند مالکیت اراضی دانشگاه در استان در حال انجام است و پیش بینی می کنیم امسال نیز بالغ بر ۴۰ هکتار از زمین های دانشگاه سند دار شوند.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عملکرد واحدهای استان در زمینه مستند سازی املاک را بسیار خوب توصیف کرد و تصریح کرد: مشکلات و موانع صدور سند مالکیت اراضی واحدها باید از طریق رایزنی با مسئولین شهرستانی و استانی مرتفع شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با تاکید بر ثبت به موقع پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در سامانه مدیریت پروژه دانشگاه تصریح کرد: گزارش گیریهای انجام شده نشان می دهد پیشرفت فیزیکی و وضعیت املاک تعدادی از واحدهای استان در این سامانه به روز نیست و این واحدها نسبت به این موضوع باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی پیش بینی می کنیم تمام پروژه های عمرانی فعال واحدهای استان تا مهرماه سال جاری قابل بهره برداری باشند.

این مسئول دانشگاهی اضافه کرد: مهمترین پروژه هایی که تا مهر ماه تکمیل می شوند طرح شفای واحد بندرعباس، ساختمان آموزشی پردیس بین الملل قشم، مسجد واحد جناح، سلف سرویس مرکز هرمز و حصار کشی واحدهای هرمز و جاسک است.

دکتر داوری با اشاره به ضرورت رعایت کلیه قوانین و مقررات ایمنی و آیین نامه معاملات در اجرای پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد: ناظرین عمرانی باید نهایت دقت در کنترل کیفیت ساختمانهای احداثی داشته باشند و کیفیت اجرای پروژه بر سرعت اجرای آن ارجحیت دارد.

دکتر داوری از تشکیل یک تیم ناظرین به منظور نظارت مستمر بر پروژه های عمرانی در استان خبر داد و اضافه کرد: گزارشات بازدید از پروژه ها به واحدهای مربوطه به منظور رفع نواقص احتمالی ارسال می شود.

کد خبر: 781515

وب گردی

وب گردی