محمد علیزاده در استرالیا و کانادا

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ همراه با گروهی از نوازندگان ایرانی آبان ماه امسال مجموعه کنسرت‌هایی را در استرالیا و کانادا برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، تور بین‌المللی کنسرت‌های محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ ایران و گروه ارکسترش ماه اکتبر ۲۰۱۷ در شهرهای مختلف کشور کانادا و در ماه ژوئن ۲۰۱۷ در شهرهای مختلف کشور استرالیا برگزار می‌شود.

تور بین‌المللی کنسرت‌های محمد علیزاده و گروه ارکسترش ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ در شهر بریزبین، ۲۴ ژوئن در شهر پرث، ۳۰ ژوئن در شهر سیدنی و ۱ جولای در شهر ملبورن استرالیا برگزار می شود. وی روزهای ۶ اکتبر ۲۰۱۷ در شهر تورنتو، ۸ اکتبر در شهر ونکوور، ۱۳ اکتبر در شهر مونترال و ۱۴ اکتبر در شهر کالگری کشور کانادا کنسرت هایی را برگزار می کند.

این خواننده موسیقی پاپ ایران در تور بین‌المللی کنسرت‌ های خود ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه»، «سوپرایز» و «گفتم نرو» از جمله «برگرد»، «برادر»، «احساس»، «گاهی بخند»، «کجا میری»، «عشقم این روزا»، «بی‌معرفت»، «فکرش هم نکن»، «بیمارم»، «بی‌حوصله»، «تصمیم»، «همینه که هست»، «چهل درجه» و «جز تو» را برای هموطنان خارج از کشور اجرا می کند.

امیرحسین اویسی رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری نوازنده درامز، داوود اریکه نوازنده ساکسیفون، کلارینت و فلوت و همچنین کیانوش علی‌محمدی همخوان و وکال گروه اجرایی کنسرت های محمد علیزاده را تشکیل می دهند.

دریافت : پریسا مستقل / انتشار : سلیمی

503500

کد خبر: 781616

وب گردی

وب گردی