تألیف کتاب کارآفرینی ایرانی توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

کتاب کارآفرینی ایرانی با همکاری جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده کارآفرینی توسط انتشارات اسپرینگر منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب کارآفرینی ایرانی با همکاری جمعی از اعضای هیأت علمی رسمی و وابسته دانشکده کارآفرینی توسط انتشارات Springer به چاپ رسید.

کتاب Iranian Entrepreneurship با موضوع معرفی اکوسیستم کارآفرینی و مدیریت کسب و کار کوچک در ایران و ایرانیان خارج از کشور بصورت مجموعه مقالاتی در زمینه کارآفرینی در سه بخش معرفی کارآفرینی ایرانی، کارآفرینی فراملیتی و خارج از کشور و جنبه های بازاریابی و بین المللی توسط ناشر بین المللی اسپیرنگر به چاپ رسید.

از جمله اعضای هیأت علمی ارائه دهنده مقاله در این کتاب آقایان دکتر محمد رضا زالی، دکتر جهانگیر یدالهی فارسی، دکتر کمال سخدری، دکتر مهران رضوانی، دکتر امیر اخلاصی، دکتر بهروز زارعی، دکتر سعید جعفری مقدم، دکتر نادر سید امیری، دکتر رضا محمد کاظمی، دکتر بابک ضیاء، دکتر حمید پاداش، دکتر سید مصطفی رضوری و خانم ها دکتر افسانه باقری و دکتر زهرا آراستی می باشند.

سیاست کارآفرینی در ایران، نقش قوانین کسب و کار در رشد اقتصادی، راه اندازی کسب و کار در ایران: مهارت های کارآفرینی، شخصیت و انگیزه کارآفرینان نوپای ایران، کارآفرینی زنان، اشتیاق کارآفرینانه کارآفرینان تازه کار، اثر آب و هوا و ساختار سازمانی بر عملکرد نوآوری و ... از عناوین مقاله های ارائه شده می باشد.

اطلاعات مربوط به کتاب در وب سایت https://link.springer.com/ قابل دسترسی است.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 781753

وب گردی

وب گردی