انتخاب مرکز رشد واحد دزفول به عنوان مرکز رشد برتر در جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به عنوان مرکز رشد برتر در جشنواره فرهیختگان 1396 دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن براتی مدیر مرکز رشد و معاون پژوهش و فناوری واحد دزفول با اعلام این خبر گفت: پنجمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی (جشنواره فرهیختگان )در خرداد 1396، در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی با حضور دکتر ولایتی ریاست هیات موسس و هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نوریان سرپرست دانشگاه و معاونین دانشگاه و ... برگزار گردید. در این جشنواره مرکز رشد واحدهای فناور دزفول از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بعنوان یکی از مراکز رشد برتر کل دانشگاه های آزاد اسلامی سارسر کشور معرفی و لوح تقدیر دریافت نمود.

دکتر حسن براتی در این جشنواره لوح تقدیر را از دست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد.

مرکز رشد واحدهای فناور دزفول وابسته به پارک علوم و فناوری خوزستان است که در حال حاضر قریب به 30 شرکت و هسته فناور در آن مستقر بوده و از بین آنها 8 شرکت موفق به اخذ مجوز دانش بنیانی نوپا شده اند.

مرکز رشد واحدهای فناور دزفول آمادگی پذیرش و جذب اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، دانش آموختگان، صاحبان صنایع و.... که دارای ایده و اختراع دانش محور با قابلیت تجاری سازی و ورود به بازار را دارد.

مرکز رشد واحدهای فناور دزفول در پردیس آموزشی – پژوهشی شهید سوداگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول(کوی آزادگان مسیر مهرشهر) تلفن 42430014 استقرار دارد.

کد خبر: 781999

وب گردی

وب گردی