اجرای طرح فرهنگی رمضان بهار قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

طرح فرهنگی رمضان بهار قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان،ششمین دوره طرح فرهنگی رمضان بهار قرآن ویژه استادان و کارکنان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی،با حضور سرپرست،اعضای هیات رئیسه،کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به اجرا درآمد.

این طرح به صورت دوره آموزشی و در طول ایام ماه مبارک رمضان در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی درخصوص این طرح عنوان کرد:این طرح همه ساله براساس بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی؛ به مناسبت ماه پرفیض و برکت رمضان اجرا می شود.

یوسف طالبی با بیان اینکه رمضان بهار قرآن و جلوه رحمت و عطوفت آفریدگار هستی است گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ خداوند در جهنم سوزان دنیای مادی، رمضان را همانند قطعه و قسمتی از بهشت قرار داده تا انسان ها با بهره گیری از این سفره الهی، فرصت ورود به بهشت را کسب نمایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:ششمین دوره طرح فرهنگی رمضان بهار قرآن به صورت دوره آموزشی و با هدف ارتقای معرفت دینی و آشنایی هر چه بیشتر استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با این معارف و نیز بهره مندی آنان از دریای بی کران رهنمودهای قرآن کریم برگزار می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین تصریح کرد: این دوره فرهنگی به تفسیر سوره مبارکه حمد اختصاص داشته و با برگزاری آن در طول ایام ماه مبارک رمضان؛ جمع کثیری از استادان و کارکنان واحد انزلی از زلال معارف و دستورات و رهنمودهای حیات بخش قرآن کریم بهره مند خواهند شد.

طالبی در پایان اضافه کرد: شرکت کنندگان در ششمین دوره طرح فرهنگی رمضان بهار قرآن پس از پایان این دوره آموزشی؛ضمن حضور در آزمون پایان دوره و کسب امتیاز لازم،گواهی پایان دوره دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی را اخذ خواهند نمود
دانشگاه انزلی با دارا بودن حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 782006

وب گردی

وب گردی