دریادار سیاری: ایران از امنیت پایدار برخوردار است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با وجود اینکه در کشورهای منطقه، دشمنان اسلام نا امنی هایی بوجود آورده اند اما در میهن ما امنیت پایدار و مناسبی وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری در محفل انس با قرآن که در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال نیروی دریایی رگزار شد، اظهار داشت: امنیت در هر کشور، جایگاه ویژه ای دارد و دشمنان اسلام تلاش بسیاری برای برهم زدن امنیت میهن ما به کار بسته اند اما تا کنون موفق نشده اند.
وی افزود: هرگونه پیشرفت و رشد در جامعه، در گرو وجود امنیت است و در صورت نبود امنیت هیچ پیشرفتی در اقتصاد، عمران، آبادانی و صنعت آن کشور به وجود نخواهد آمد.
دریادار سیاری با تاکید برلزوم وجود اتحاد و همبستگی بین آحاد ملت بعنوان یکی از مهم ترین مولفه های برقراری امنیت در کشور تصریح کرد: برای ارتقاء امنیت و افزایش رشد جامعه، باید وحدت و انسجام ملت همواره حفظ شود.
وی محور وجود امنیت پایدار در کشور را نیروهای مسلح دانست و افزود: وجود امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور، نتیجه داشتن نیروهای مسلح مقتدر، توانمند، هوشمند و پرتلاش است.
دریادار سیاری یادآور شد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ایمان، علم و شجاعت سه شاخصه مهم است که باید در نیروهای نظامی مشهود باشد و این سه شاخصه، لازمه پیشبرد اهداف نظام و کشور است .
فرمانده نداجا بر افزایش توانمندی نیروهای مسلح در راستای برقرای هرچه بیشتر امنیت کشور تاکید و تصریح کرد: همه کسانی که در فرا منطقه به فکر دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هستند، با دیدن انسجام و اتحاد داخل کشور بین همه اقشار، حتی فکر حمله، تجاوز و تعرض به حریم جمهوری اسلامی به سرشان خطور نمی کند.
وی تاکید کرد: مهم ترین عامل موثر در ارتقاء توان دفاعی کشور داشتن نیروی انسانی الهی محور است و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این فرصت در اختیار ما است که نسبت به ارتقاء سطح ایمان خود، اهتمام بیشتری داشته باشیم.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 782092

وب گردی

وب گردی