درخشان:  این پیروزی هدیه ناقابلی از طرف فدراسیون جودو به مردم بود/ بازیکنان تیم ملی جودو گل کاشتند

رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد:کسب مدال برنز تیم ملی جودو هدیه ناقابلی از طرف فدراسیون جودو به ملت ایران در این ایام مبارک بود.

به گزارش ایسکانیوز، محمد درخشان پس از کسب مدال برنز تیم ملی جودو ایران در رقابت‌های تیمی قهرمانی آسیا اظهار داشت: ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم نماز و روزه همه مورد قبول درگاه خداوند قرار گیرد. ما امروز بدر مسابقات تیمی عملکرد خوبی داشتیم و بعد از شکست در نیمه‌نهایی برای کسب مقام سوم روبه‌روی تیم قزاقستان قرار گرفتیم که تیم صاحب نامی در جودو آسیا است.

وی تصریح کرد: این تیم در حال حاضر قدرت سوم یا چهارم آسیا است و در المپیک ریو نیز به یک مدال برنز و یک نقره دست یافته است. بچه‌های تیم ملی جودو گل کاشتند و با برگزاری یک مسابقات خوب 4 بر یک مقابل این تیم به پیروزی دست یافتند که باعث شگفتی همه شدند و هیچ کسی انتظار این نتیجه را از تیم ایران نداشت.

رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد: من بعد از این پیروزی بازیکنان تیم ملی را جمع کرد و گفتم مرگ بر آن پیروزی که ما را به خواب غفلت ببرد و درود بر باختی که ما را بیدار کند. ما تیم بسیار جوانی داریم که اول راه است. من ضمن اینکه خوشحال هستم و به مردم ایران تبریک می‌گویم اما باید با قدرت برنامه‌های خود را ادامه بدهیم تا در آوردگاه‌های بزرگ‌تر دل مردم ایران را بیشتر شاد کنم. این پیروزی هدیه ناقابلی از طرف فدراسیون جودو به ملت ایران در این ایام مبارک بود.

603

کد خبر: 782270

وب گردی

وب گردی