کشف بیش از 5 تن مواد افیونی در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام 12 باند قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار " بهمن امیری مقدم " گفت: از ابتدای امسال جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با ردزنی های اطلاعاتی و تحقیقات علمی - پلیسی، 12 باند عمده قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به شهرستان مشهد را شناسایی و متلاشی کردند.

سردار امیری مقدم افزود: در این عملیات ها، چهار هزار و 614 کیلو گرم تریاک ، 607 کیلو گرم حشیش، 39 کیلوگرم هروئین و چهار کیلوگرم سایر مواد افیونی کشف شده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری 54 منزل مسکونی که پاتوق قاچاقچیان و سوداگران مرگ بود را نیز مورد بازرسی قرار داد، گفت: در این راستا 119 خودرو و 144 دستگاه گوشی تلفن همراه توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قدرشناس با خدمتگزاران خود در پلیس رضوی تشکر کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از ابتدای امسال تا کنون 26 هزار و 354 عدد انواع قرص های روانگردان کشف کرد.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 782276

وب گردی

وب گردی