ابزاری که کار با دوربین‌های حرفه‌ای را آسان می‌کند

یک شرکت خصوصی تولیدکننده تجهیزات الکترونیک در مونتانا با ارائه ابزارک و نرم‌افزار کمکی برای عکاسان حرفه‌ای، بسیاری از مشکلات کار با دوربین‌های عکاسی فاقد پردازشگر و آنالوگ را برطرف کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، تنظیمات متنوع و اغلب پیچیده در دوربین‌های حرفه‌ای در بعضی مواقع حتی عکاسان حرفه‌ای را در تصمیم‌گیری با مشکل مواجه می‌سازد. خوشبختانه به کمک گجت هوشمند جدید حتی عکاسان آماتور نیز می‌توانند لذت کار با دوربین‌های یDSLR را تجربه کنند.

ابزارک هوشمند عکاسی پس از نصب از طریق پورت به دوربین متصل شده و با استفاده از نرم‌افزار رابط تصاویر خیره‌کننده‌ای از یک منظره به ظاهر ساده برداشت می‌کند.

عملکرد هوشمندانه ابزارک جدید برگرفته از شیوه تطابق‌یابی حرفه‌ای برای تنظیمات دوربین‌های حرفه‌ای براساس اطلاعات آنلاین و تصاویر تهیه شده در شرایط و محیط‌های مشابه است.

در واقع با نصب ابزارک جدید قبل از تهیه تصویر اصلی، تنظیمات لازم دوربین جهت تهیه تصویر با تصاویر مشابه در مرکز ذخیره اطلاعات نرم‌افزار مقایسه شده و بهترین تنظیمات لازم در دوربین به صورت خودکار اعمال می‌شود.

گجت کمک عکاسی جدید در کمتر از چند ثانیه تنظیمات لازم در 18 محیط عکاسی را بررسی و یک گزینه را انتخاب کرده و بدون دخالت کاربر در دوربین اعمال می‌کند.

قیمت گجت هوشمند به همراه باتری با ظرفیت 6 ساعت در هر شارژ 250 دلار است.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 782319

وب گردی

وب گردی