تصاویر مرسدس AMG C63 مدل 2018 نخستین بار رونمایی شد

یک نمونه اولیه سدان مرسدس AMG C63 مدل 2018 نخستین بار توسط عکاسان جاسوسی شکار شده است که با پوشش کاورهای کم خود تلاش دارد تا سپرهای نسبتاً باز طراحی شده جلو و عقب و همچنین چراغ‌های جلوی هالوژنی خود را پنهان کند.

به گزارش ایسکانیوز، به طور طبیعی، چنین چراغ‌های جلو که به طور کلی در مدل‌های پایه به کار گرفته می‌شوند، زمانی که نسخه نهایی این خودرو وارد خط تولید شود، جای خود را به چراغ‌های جلو و عقب جدید LED خواهند داد.

همچنین، طراحی سپر جلو ممکن است شامل دریچه‌های ورودی هوای متفاوتی باشد، هر چند، علیرغم پوشش کاورهای اندک، قضاوت در مورد آن کار سختی می‌باشد.

سؤال دیگری که در ذهن ما ایجاد شده این است که آیا مرسدس AMG جلو پنجره Panamericanaکه در دو مدل GLC63 و GLC63 کوپه آن را دیده‌ایم، در این مدل فیس لیفت C63 نیز به کار خواهد گرفت یا نه. این جلو پنجره بدون شک می‌تواند طراحی قسمت جلوی خودرو را همانند آام گ GT R بسیار جذاب کند.

داخل کابین، انتظار تغییرات کوچک در سیستم اطلاعات سرگرمی و همچنین غیبت احتمالی دکمه گرد در کنسول مرکزی را داشته باشید. علاوه بر این، این که مرسدس بخواهد فرمان خودرو را به روز کند و دکمه‌های حساس به لمس را همانند مدل E63 روی داشبورد اضافه کند یا نه، هنوز مشخص نیست.

در مورد نیروی موتور خودرو، هنوز معلوم نیست که مرسدس می‌خواهد خروجی نیرو را در C63 و C63 S به ترتیب به بالای 473 و 505 اسب بخاری که در مدل فعلی تولید می‌کنند برساند.

مرسدس AMG C63 مدل 2018 زمانی که در اواخر 2017 یا اوایل 2018 وارد بازار شود،رقابتی سخت با مدل‌هایی مانند بی ام و M3، آلفا رومئو جیولیا QV و کادیلاک ATS-V خواهد داشت.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 782379

وب گردی

وب گردی