«ماه عسل» و یادی از عارف لرستانی

 شب دوم ماه عسل یکشنبه شب با قصه ای متفاوت روبرو بود. احسان علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه در اولین گام قصه های اصلی اش میزبان دو جوان بود که در ابتدا از خاطرات پرهیجان سفرهای متعددشان به نقطه های بکر و عجیب ایران گفتند و در پرده دوم اما آنها که به قول خودشان عاشق آدرنالین بودند گفتند که در طی یکی ازسفرهایشان با فاجعه روبرو میشوند. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برنامه «ماه عسل»، دانیال و سامان در پاسخ به سوْال های احسان علیخانی از آخرین سفرشان به کویر و ماجرای پرافت و خیز کویرگردی شان گفتند و روایت تلخ سفری که از یک مسیر اشتباه به مرگ دو دوستشان در جریان این ماجراجویی مخاطره آمیز منجر شد داستان تامل برانگیز دو میهمان اول قاب ماه عسل در روز دوم ماه مبارک رمضان بود.

این دو نفر غرورِ بیجا را دلیل این اتفاق بد دانستند و به روزهایی اشاره کردند که هر حرفی میزدند باید انجام میشد و اگر اراده میکردند که جایی بروند باید میرفتند.

غذا نداشتیم و خمیر دندون میخوردیم!!

دانیال و سامان روبروی احسان علیخانی و مخاطبان ماه عسل قصه گیر کردنشان در دریاچه نمک قم را در پنج شبانه روز روایت کردند و این طور گفتند که در آن چند روز با مرگ دست و پنجه نرم کردند و حتی در بخشی از این گفتگو دانیال با این اشاره تلخ گفت: "وقتی توی دریاچه نمک گیر کردیم تشنگی مارو به جایی رسوند که مجبور شدیم آب رادیاتور ماشین بخوریم و حتی ادرارمان را گوشه ماشین نگه داشتیم شاید که برای رفع تشنگی به اون هم.... خوردنی ما هم شده بود خمیردندون!"

کاش خانواده مازیار و رامین حلالمان کنند

سامان نیز در پاسخ به احسان علیخانی که پرسید اگر زمان دوباره به عقب برگردد باز به آن سفر کویر گردی میروید گفت : هرگز! ما از غرورمان ضربه خوردیم و از دست دادن مازیار و رامین طی آن سَفَر بدترین خاطره عمر ماست. دانیال نیز در پایان از خانواده مازیار و رامین خواست که حلالشان کند.

یادی از عارف لرستانی در ماه عسل

اما یکی از بخش های دیدنی برنامه آیتمی بود که از مرحوم عارف لرستانی پخش شد. این هنرمند درباره ماه عسل سال گذشته و پیش از مرگش این طور اظهارنظر کرده بود: "شما بسیار برنامه جذابی دارید کسانی رو به ما معرفی میکنه که قهرمانانِ بی مدال هستن و آدمهای عاشق..."
پس از آن احسان علیخانی با یادی از این بازیگر گفت: روحش شاد عارف عزیز که سال گذشته این ویدیو ارسال کرده بود و خیلی ناگهانی از بین ما رفت. همین طور یک تهیه کننده بسیار عزیز و دوست داشتنی که روز گذشته فوت شدند؛ جنابِ اقای آخوندی که خود من و خیلی رفقا مدیونش هستیم. ایشان تهیه کننده روز سوم و برنامه صندلی داغ و خیلی از فیلم های خوب بودند و خواهش میکنم در این لحظات ناب و قیمتی از خدا بخواهیم که روحشان در آرامش باشد.

پیدا کردن قهرمانِ قصه کویرگردی

در پایان قصه روز دوم اما معدنچی که در اخرین نفس های دانیال و سامان آنها را نجات داده بود به قصه پیوست و داستان پیدا کردن این دو نفر را تعریف و روایت را کامل کرد.
گفتنی است ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی هرشب حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما به روی آنتن میرود.
دریافت و انتشار: رضایی
501501

کد خبر: 782439

وب گردی

وب گردی