ارائه مشاوره رایگان و آموزش اصول صحیح زندگی سالم با بهره‌گیری از تدابیر طب سنتی ایرانی

دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی برای پنجمین بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافته و در بخش دانشگاهی این نمایشگاه، پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

به گزارش ایسکانیوز، با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع فعالیت نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی همچون سال‌های گذشته در بخش دانشگاهی این جشنواره حضور یافته و به ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان حوزه طب سنتی ایرانی می‌پردازد.

ارائه مشاوره رایگان و آموزش اصول صحیح زندگی سالم با بهره‌گیری از تدابیر طب سنتی ایرانی به عنوان یکی از برترین برنامه‌های بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در دوره‌های پیشین، امسال نیز با حضور متخصصان طب سنتی ایرانی، از بخش‌های ثابت نمایشگاه است.
غرفه کودکان دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی که در سال‌های گذشته پذیرای کودکان بیشماری بود، امسال نیز آماده بازدید کودکان و والدین آن‌ها بوده و کودکان می‌توانند با کشیدن نقاشی در کنار دیگر هم‌سن‌وسالان خود و بهره‌گیری از حضور یکی از روانشناسان باتجربه کودک، لحظات شادی را گذرانده و برنده جوایزی از جمله بازی «ماروپله راه تندرستی» که بر اساس آموزه‌های طب سنتی ایرانی برای آموزش کودکان تهیه شده است، باشند.

توزیع بروشورهای آموزشی با محوریت سبک زندگی سالم با آموزه‌های طب سنتی ایرانی و تدابیر تندرستی در ماه مبارک رمضان، بروشورهای اطلاع‌رسانی در خصوص سلامتکده‌ها و کلینیک‌های ویژه طب سنتی ایرانی سراسر کشور، معرفی کتاب‌های مورد تایید حوزه طب سنتی ایرانی و برگزاری مسابقه برای بازدیدکنندگان و اهدای جوایز به برندگان، از دیگر برنامه‌های غرفه دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

گفتنی است، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از امروز ( هشتم) تا بیست ‌و چهارم خرداد ماه در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) دایر می‌شود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 782583

وب گردی

وب گردی