شکست و سقوط رژیم ستمگر بحرین نزدیک است

در دومین روز از ماه مبارک رمضان  هیات رئیسه ، اساتید و کارمندان واحد کاشان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه با حضور در قبور شهدای گمنام ، یاد ، خاطره و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی و با سردادن شعار جنایات حکام آل خلیفه در بحرین را محکوم کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این گردهم آیی حجه الاسلام صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه ضمن محکوم نمودن جنایان حکام بحرین که با پشتیبانی و حمایت آل سعود و آمریکا صورت می گیرد ،‌ بیان کرد، کشورهای مزدور منطقه بدانند سرنوشت آنان نیز مانند سران کشورهای ظالم و زورگوی دیگر کشورهای عربی و استعمارگرتاریخ خواهد بود و شکست و سقوط آنان نزدیک است ،‌زیرا که حکومتی که بر پایه ظلم و ستم و بخواهد استوار گردد ،‌ هرگز این اتقاق نخواهد افتاد.

وی گفت: رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی در این جهان پرتلاطم و ناامن را ، ایستادگی جوانان این کشور در برابر متجاوزان در هشت سال دفاع مقدس دانست که نگذاشت حکام دیکتانور طاغوت و استکبار جهانی رفتاری این گونه با ملت ایران داشته باشند .

وی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس در تاریخ نظام اسلامی اظهار داشت : آنچه حیرت جهانیان را دفاع مقدس برانگیخت سقوط دژ شکست ناپذیر ارتش عراق بود که معادلات نظامی و سیاسی حمایت کنندگان بلکه جهان را بر هم ریخت زیرا که رژیم عراق از پشتیبانی مالی ،‌نظامی و سیاسی دنیای غرب و عربی برخوردار بود.

وی با اشاره به توهم قدرت پوشالی که صدام از خود داشت ادامه داد: این توهم قدرت تا به آنجا رسیده بود که صدام در یکی از سخنرانی های خود گفته بود اگر ایرانی ها بتوانند خرمشهر را فتح کنند من کلیدهای دروازه های بصره را به فرماندهان ارتش ایران خواهم داد.

مدیر فرهنگی دانشگاه با اشاره به مظلومیت فرزندان خمینی (ره) در دفاع مقدس رمز موفقیت و پیروزی آنان را در طول جنگ بعد از توکل بر خدا و روحیه ایمانی و اعتقادی و نیز اعتماد به مردم حاضر در صحنه به پیروی محض از ولایت فقیه مطلقه دانست که با ایجاد روحیه خود باوری و تکیه بر ایمان و باورهای دینی مردم بعنوان مدیری مدبر فرماندهی جنگ را به عهده داشت.

حجت الاسلام صدیقی در پایان خاطر نشان نمود: مردم و جوانان ما باید این روحیه اعتقادی و ایمانی را حفظ کرده چرا که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تقویت ایمان و ارزشهای اسلامی در درون انسان هاست.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/ انتشار: آخوندی

کد خبر: 782620

وب گردی

وب گردی