آزمون الکترونیک در دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار می‌شود

معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: امتحانات نیم سال دوم تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور از هشت خرداد برگزار و روزانه از ۶۰۰ نفر به صورت الکترونیک امتحان گرفته می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی نامدارزادگان اظهار داشت: این امتحانات در همه مقاطع تحصیلی شامل کارشناسی، و کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می‌شود.

وی افزود: امتحانات در این ترم در سه نوبت آزمون برگزار می‌شود و با توجه به امکانات موجود در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان روزانه حدود ۶۰۰ نفر آزمون به صورت الکترونیک و بدون کاغذ نیز برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری امتحانات متمرکز و استاندارد یکی از امتیازات دانشگاه پیام‌نور است که در کنار منابع آموزشی مناسب موجب ارتقای علمی دانشجویان این دانشگاه شده است.

معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهرادامه داد: دانشگاه پیام نور توانسته است گام‌های موثر و پررنگی را در حوزه آموزش الکترونیک بردارد که توسعه کلاس‌ها و دوره‌های مجازی و همچنین برگزاری امتحانات پایان‌ترم به صورت الکترونیک از اقدامات موثر در این زمینه است.

وی اضافه کرد: در امر برگزاری امتحانات پایان نیمسال، دانشگاه پیام نوراستان بوشهر همواره یکی از استان‌های برتر کشور بوده است که امیدواریم با تلاش و کوشش همه همکاران استان، این روند در نیمسال جاری نیز ادامه یابد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 782702

وب گردی

وب گردی