آغاز ضبط مسابقه تلویزیونی «چهار‌، سه‌، دو،‌ یک» از نیمه رمضان

 تهیه ‌کننده مسابقه‌ سینمایی «چهار‌، سه،‌ دو، یک» از شروع ضبط سری پنجم این مسابقه تلویزیونی از نیمه دوم ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، حسین مروی گفت: در سری پنجم از مسابقه تلویزیونی «چهار، سه، دو، یک» که ضبط آن از نیمه دوم ماه رمضان آغاز خواهد شد، شرکت کنندگان در گروه های چهار نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود: سری جدید این مسابقه در 42 قسمت 60 دقیقه ای با محوریت بازیگری، خلاقیت نمایشی، کارگردانی، تحلیل فیلم، پانتومیم، نمایشنامه خوانی و تدوین، تولید می شود و همچون سری گذشته یک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد و بازیگر رقابت شرکت کنندگان را مورد قضاوت قرار می دهند.
مروی گفت: ابوالفضل جلیلی، فرزاد موتمن، صدرالدین شجره، میکائیل شهرستانی، دکتر شهرام خرازی ها و شهرام جعفرنژاد داورانی هستند که در سری پنجم مسابقه «چهار‌، سه،‌ دو، یک» حضور خواهند داشت و احتمالا چند کارشناس دیگر به این تیم اضافه می شوند.
تهیه ‌کننده مسابقه‌ سینمایی «چهار‌، سه،‌ دو، یک» درباره‌ تغییرات اعمال شده در سری جدید مسابقه و مجری خاطرنشان کرد: در طراحی برنامه یه سری تغییرات اعمال شده ولی ساختار کلی برنامه همچون گذشته است و در خصوص اینکه چه کسی اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت هنوز به قطعیت نرسیده ایم.
وی افزود: مسابقه بخش غیر حضوری هم دارد که افرادی که از شهرستان ها تمایل به شرکت در مسابقه دارند و امکان حضور در آزمون حضوری برایشان فراهم نیست می توانند در زمینه بازیگری، نمایش نامه خوانی، اجرا و پانتومیم با ارسال یک فیلم 2 دقیقه ای از توانایی های خود در کانال تلگرام مسابقه به نشانی @Mosabeghecinemae در این مسابقه شرکت کنند؛ که در هر برنامه یکی از آثار به نمایش در می آید و در هیات داوران بررسی و امتیاز داده می شود.
مروی گفت: کسانی که علاقه مند به شرکت در مسابقه «چهار‌، سه،‌ دو، یک» هستند، می توانند با ارسال رزومه سه خطی، شماره تماس همراه و ثابت و یک قطعه عکس(در قسمت تماس با ادمین کانال) جهت شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کنند.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 782739

وب گردی

وب گردی