60 جنایت در پرونده پرستار امریکایی/ این زن 60 نوزاد را کشت /عکس

پرستار امریکایی که به اتهام قتل 2 نوزاد در زندان به سر می‌برد، به‌عنوان مظنون پرونده قتل بیش از 60 کودک خردسال دیگر نیز تحت بازجویی قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز «گنه جونز» 66 ساله در سال 1984 به اتهام تزریق دوز بالای دارو به دو نوزاد 15 ماهه و 4 هفته‌ای به 99 سال زندان محکوم شده بود اما در جریان تازه‌ترین تحقیقات، ردپای این زن جنایتکار در قتل نوزادان دیگری نیز پیدا شده است.
به گزارش پلیس، سرنخ‌ها نشان می‌دهد این پرستار بیرحم از سال‌های آغازین دهه 80 جنایات خود را آغاز کرده و بیش از 60 نوزاد را به قتل رسانده است. در حال حاضر این قاتل در زندان شهر «گتسویل» تگزاس نگهداری می‌شود.

بر اساس این گزارش از رکنا پرستار آمریکایی که بین سالهای 1970 تا 1980 میلادی به قتل 40 تا 60 نوزاد متهم شده بود روز پنجشنبه گذشته بار دیگر با حکم قتل نوزاد دیگری پای میز محاکمه کشیده شد.

«ژننه جونز» 66 ساله به جرم Crime قتل Murder های سریالی نوزادن در کلینیک و بیمارستان های سن آنتونیو تگزاس اکنون دوران محکومیت 99 ساله خود را می گذراند.

یکی از قربانیان وی نوزادی 15 ماهه به نام «چلسا مک کنلان» در سال 1982 میلادی بوده است.
«نیکلاس لاهود» دادستان پرونده در این باره گفت:« شواهد جدیدی یافته ایم که این پرستار قاتل The Murderer ملقب به «فرشته مرگ» نوزاد دیگری را به قتل رسانده و بر اتهاماتش افزوده شده است. تمامی قربانیان وی با داروهای مختلفی به قتل رسیده اند. قربانی نوزادی 11 ماهه به نام «جاشوا» بوده است.هم اکنون جزئیات بیشتر پرونده فاش نشده اما با توجه به اسناد موجود و افزایش اتهامات این مجرم میزان محکومیتش افزایش خواهد یافت. این پرستار پس از کار در کلینیک و بیمارستان های مختلف مرگ و میر دهها نوزاد را رقم زده است.

منبع: روزنامه ایران

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 782754

وب گردی

وب گردی