فراخوان دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان

فراخوان دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران منتشر شد. علاقه مندان از اول مهر تا آخر بهمن می توانند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در راستای توجه به آثار و تولیدات فرهنگی دانشجویان و ترغیب آنها به مطالعه کتاب، نه فقط به عنوان امری تکلیفی و در حوزه کتاب‌های درسی بلکه در گستره وسیع آثار ادبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی اقدام به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان در حوزه‌های دینی، اخلاقی و تربیتی، هنری و ادبی و ورزشی، و اجتماعی و سیاسی کرده است.

در اطلاعیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران آمده است؛ توجه به امر تألیف و ترجمه کتاب توسط دانشجویان از جمله اقداماتی است که نه فقط آنها را در مسیر فراگیری دانش کمک خواهد کرد، بلکه ذهن کاوشگر آنها را نظم خواهد بخشید و خلاقیت‌های ایشان را برای استفاده دیگران ثبت و ضبط خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند بعد از ثبت‌نام در سامانه جشنواره به آدرس http://nbfcs.ut.ac.ir، اصل آثار خود را از اول مهر تا آخر بهمن ۱۳۹۶ به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۱۶۶، اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ارسال نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ضوابط و مقررات آثار ارسالی به سامانه جشنواره مراجعه کنید.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782776

وب گردی

وب گردی