کولاکوویچ: تکنیک بازیکنان ایران سورپرایزم کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: وقتی دیدم تیم ایران از نظر تکنیکی تا این حد قدرتمند است سورپرایز شدم.

به گزارش ایسکانیوز ، ایگور کولاکوویچ پس از آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از سفر به ایتالیا برای شرکت در هفته نخست لیگ جهانی اظهار داشت: از یک ماه قبل که تمرینات خود را شروع کردیم و شش مسابقه تدارکاتی پشت سر گذاشتیم، از شرایط تیم راضی هستم و شناخت بهتری از آنها دارم. هنوز هم جای رشد بیشتری برای بازیکنان وجود دارد.
وی درباره بازیکنانی که در لیست سفر به ایتالیا قرار نگرفته اند گفت: همه بازیکنان شانس دارند که در هفته های بعدی در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. قطعا به توانایی همه بازیکنان اعتماد دارم که برای حضور در اردو آنها را دعوت کردم.
وی افزود: سیدمحمد موسوی در اردوی مونته نگرو از ناحیه زانو احساس درد کرد و در اردوی لهستان و اسلوونی هم آن را تحمل می کرد. تا آخرین لحظات هم قرار بود در سفر ایتالیا حضور داشته باشد اما تصمیم گرفت در تهران بماند و به درمان مصدومیتش بپردازد.
کولاکوویچ گفت: محمدطاهر وادی هم عملکرد خیلی خوبی در مسابقات تدارکاتی داشت اما مجبور هستم 14 بازیکن انتخاب کنم. با توجه به اینکه فرهاد سال افزون در دفاع روی تور عملکرد بهتری داشت او را به عنوان پاسور دوم انتخاب کردم.
سرمربی تیم ملی که پیش از این گفته بود بازیکنان ایران از نظر فیزیکی قوی و از نظر تکنیکی ضعیف هستند، در پاسخ به این سوال که آیا نظر شما درباره این مسئله تغییر کرده است؟ گفت : بله نظرم عوص شد. وقتی دیدم تیم ایران از نظر تکنیکی قوی است سورپرایز شدم. اما این کافی نیست و باید از نظر تیمی با هم بیشتر کار کنیم تا بتوانیم تاریخ ساز شویم.
وی درباره اعتراضش به برنامه ریزی ایتالیایی ها برای تمرینات تیم ملی ایران گفت: فکر می کنم ایتالیایی ها اشتباه کرده بودند چون خیلی عجیب است که برای ما تمرین پیش بینی نشده باشد. زمان تمرین ما صبح خیلی زود بود که برای تیمی که قرار است در لیگ جهانی بازی کند عجیب و غریب است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره ایتالیا، برزیل و لهستان حریفان ایران در هفته نخست لیگ جهانی گفت: برزیل و ایتالیا قهرمان و نایب قهرمان المپیک و لهستان قهرمان جهان هستند. هیچگاه درباره نتیجه به کسی قول نمی دهم اما برای پیروزی همیشه می جنگیم.
انتهای پیام /

کد خبر: 782793

وب گردی

وب گردی