در هزینه های خدمات اداری و خدمات آموزشی در استان،حداکثر صرفه جویی صورت گرفته است

نصرت کیانی  از ابلاغ بودجه مصوب هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به همه واحدها و مراکز آموزشی استان برای اجرای آن از ابتدای سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از ارومیه، دبیر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار ایسکا نیوز گفت: «درسال جدید نیز دانشگاه آزاد اسلامی از معدود نهادهایی است که از ابتدای سال براساس بودجه مصوب هیات امنای مرکزی، سال را آغاز می‌کند

وی با اشاره به مخارج و مصارف واحدهای استان در بودجه سال جاری گفت: با هماهنگی و همکاری روسای واحدهای استان، در هزینه های خدمات اداری و خدمات آموزشی در استان، حداکثر صرفه جویی صورت گرفته است.

دبیر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با ارائه گزارشی از هزینه های فرهنگی، پژوهشی ، رفاهی و ورزشی دانشگاه اظهار کرد: تلاش کلیه واحدهای استان در افزایش سطح کیفی برنامه ها و خدمات با رعایت صرفه جویی در مخارج است که جای تقدیر از روسای واحد ها را دارد.

نصرت کیانی تحقق درآمدهای اقتصادی دانش بنیان را یکی از موارد مهم در برنامه و بودجه دانست و افزود: در حال حاضر 3 مرکز رشد در واحدهای استان فعالیت می کنند که اقدامات آنها بسیار مناسب است و در آینده نزدیک درآمد غیر شهریه ای از محل فعالیتهای دانش بنیان افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: «واحدها بایستی از اولین روز سال جدید، بودجه سال 96 را که به آن‌ها از طریق دبیرخانه استان ابلاغ شده اجرا کنند.

وی افزود: بودجه سال جاری در مقاطع سه ماهه مورد ارزیابی قرارگرفته و گزارش مربوطه به مراجع نظارتی ارائه خواهد شد.

بودجه مصوب استان آذربایجان غربی که از حاصل تجمیع بودجه‌های واحدها و مراکز آموزشی است، از حیث منابع و مصارف 2هزار و 287میلیارد ریال است.

انتشار: آخوندی

کد خبر: 782922

وب گردی

وب گردی