شاهنامه خوانی در شهر کتاب

مراسم شاهنامه خوانی به مناسبت فرارسیدن شب‌های ماه مبارک رمضان امشب سه‌شنبه ۹ خرداد در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهر کتاب، مژگان رئیسی امجد مدیر فروشگاه مرکزی شهر کتاب گفت: شهر کتاب مرکزی، همزمان با نخستین هفته ماه مبارک رمضان (۶ تا ۱۲ خرداد) برنامه‌های ویژه‌ای برای داستان‌خوانی، موسیقی، دیدار و گفتگو با اهالی سینما، برنامه‌های آیینی، شاهنامه‌خوانی و ... پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: چهارمین روز از سلسله برنامه‌های ویژه شهر کتاب مرکزی به مناسبت ماه مبارک رمضان، با عنوان «شهر کتاب شب‌های رمضان بیدار است» با مراسم «شاهنامه ‌خوانی» ادامه پیدا می کند.

مدیر فروشگاه مرکزی شهر کتاب در ادامه گفت: شاهنامه‌خوانی، آیینی بسیار خوب و جذاب است اما ترس این هست که به فراموش سپرده شود حال آنکه می‌توان با برگزاری مراسمی این چنینی، به احیای این نوع برنامه ها کمک کرد.

امجد گفت: در مراسمی که امشب سه شنبه ۹ خرداد از ساعت ۲۲ در فروشگاه شهر کتاب مرکزی برگزار می شود، مرشد کیخسرو دهقان داستان‌هایی از شاهنامه را برای علاقه‌مندان می‌خواند و اردشیر صالح‌پور، استاد دانشگاه نیز درباره این مراسم آیینی صحبت خواهد کرد.

دریافت: بخشی پور/ انتشار سلیمی

502500

کد خبر: 782931

وب گردی

وب گردی