آماده باش صددرصدی پلیس راهور برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

رییس پلیس ترافیک شهری ناجا از آماده باش صددرصدی ماموران پلیس راهور برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سرهنگ داوود قاسمیان در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس راهور ناجا برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم بیست‌وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان و به منظور شکسته نشدن روزه زائران، تنها از استان‌های همجوار تهران همچون استان‌های همدان، مرکزی، قم، البرز و... در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این مراسم بعدازظهر آغاز شده و برابر پیش‌بینی‌ها پس از مراسم افطار نیز به پایان می‌رسد، اظهار کرد: بنابراین طبق برآوردهای انجام شده زائران همان شب به شهرستان‌های محل سکونت خود بازخواهند گشت.

رییس پلیس ترافیک شهری ناجا ادامه داد: مقرر شده است تا کاروان‌های استان‌های همجوار در روز یکشنبه، در قالب 300 هزار نفر و به وسیله 6000 دستگاه اتوبوس و 4000 دستگاه مینی‌بوس به حرم مطهر امام خمینی (ره) بیایند.

قاسمیان با اشاره به تدابیر پیش‌بینی شده اظهار کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای برگزاری این مراسم در برخی از معابر و محورهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی (ره) پیش‌بینی شده و همچنین برای جلوگیری از بی‌نظمی در ترافیک از میان 10 پارکینگ موجود، 7 پارکینگ به خودروهای زائران اختصاص یافته و پارکینگ مجاور ایستگاه مترو نیز برای پارک موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس ترافیک شهری ناجا باابراز امیدواری از اینکه امسال نیز بدون مشکل خاصی مراسم ارتحال برگزار شود ، تاکید کرد که پلیس راهور از قبل شروع مراسم و تا پایان مراسم و خالی شدن معابر از زائران، در آماده‌باش صددرصد خواهد بود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 783092

وب گردی

وب گردی