رونمایی از بی ام و M5 مدل 2018

بی ام و M طی مراسمی در بلژیک، بی ام و M5 مدل 20188 را برای  خریداران بالقوه به نمایش درآورده و اطلاعات اندکی از آن را قبل از رونمایی جهانی در نمایشگاه IAA امسال اعلام کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، بی ام و تایید کرده است که موتور 4.4 لیتری تواین توربو V8 بنزینی M5قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 7000 نیوتون متر تولید خواهد کرد.

این موتور به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل شده و نیروی آن از طریق سیستم M xDrive به چرخ ها منتقل می شود. این خودرو در سه حالت 4WD، 4WD اسپرت و 2WD موجود است. شتاب صفر تا صد این خودرو کم تر از 3.55 ثانیه است در حالی که بیشینه سرعت آن 3300 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو سریع ترین و قدرتمندترین مدلM بی ام و تاکنون است.

خودروی به نمایش درآمده در بلژیک دارای رنگ بدنه آبی متالیک Marina Bay با سقف فیبر کربنی شبیه به بی ام و M6 است. این خودرو به رینگ های آلیاژی 5 پره 200 اینچی با کالیپرهای ترمز طلایی برای دیسک های سرامیکی کربنی مجهز شده است. M5 جدید به جای هواکش کناری دارای دریچه هایی شبیه به M3 و M4 خواهد بود.

ادعا می شود کابین این خودرو برای یک مدل M بسیاری تجملی و شلوغ است. دکمه استارت استاپ قرمز، پدال های قرمز کوچک روی پد فرمان و تریم کربنی درخشان روی داشبورد به M5 اختصاص دارند. انتخابگر دنده این خودرو دارای یک دکمه اختصاصی P است که در نسخه DCT هفت سرعته مدل قبلی آن موجود نبود.

این خودرو از تمام تجهیزات لوکس مدل های اصلی بهره می برد که شامل صندلی های ماساژور راننده و سرنشین، سویچ دارای نمایشگر بی ام و، سیستم صوتی Bowers and Wilkins Diamond، کمک پارک با پارک از راه دور، کنترل دمای 4 محیطه، در صندوق عقب اتوماتیک و درهای با روکش پارچه ای است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 783185

وب گردی

وب گردی