آرمان های امام ریشه در جان مردم و جوانان دارد

سرپرست معاونت پژوهش و فناوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سال های سال از نظام جمهوری اسلامی بگذرد آرمان های امام راحل همچنان ریشه در جان و تن همه مردم و جوانان این سرزمین دارد و امیدوار هستیم بتوانیم راه امام (ره) را ادامه دهیم.

دکتر مرتضى موسی خانی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز بیان کرد: تفکرات امام (ره) مبتنی بر یک مفروضات اساسی بود که در واقع پایه ارزش ها، دستاوردها و نمادهای جمهوری اسلامی ایران را شکل می دهد، لذا این پیشینه مبتنی بر بینش، ژرف نگری، آگاهی و مبتنی بر شناخت عمیق دینی و تقوای امام راحل بود. زندگی و سیره امام راحل همیشه برای ما و جوانان درسی بوده و آنچه که می فرمودند نیز عمل می کردند.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیای اینکه فرمایشات امام (ره) برگرفته از درک عمیق مفاهیم و شناخت درست و تبیین مردم سالاری دینی بوده گفت: الحمدالله این فرمایشات و مفاهیم در جان مردم و جوانان عزیزمان نشسته و می نشیند.
وی افزود: سال های سال و قرن ها هم از عمر نظام جمهوری اسلامی بگذرد این مفاهیم همچنان ریشه در جان و تن همه مردم و جوانان این سرزمین دارد و امیدوار هستیم با اعتقاد راسخ به آرمان ها و بینش ها، انشالله بتوانیم راه امام (ره) را ادامه دهیم.

وی در خصوص راه های تقویت آرمان های امام در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اقدامات بسیار خوبی از سوی معاونت فرهنگی و پژوهشکده امام خمینی(ره) و دوستان ما در حوزه های مختلف علمی دانشگاه انجام شده که از جمله این اقدامات برگزاری دوره های معرفت افزایی برای استادان بوده است. در واقع کارهای خوبی صورت گرفته و این مفاهیم سینه به سینه منتقل می شود و در دانشگاه ها تدریس می شود و در کارگاه های آموزشی به اساتید منتقل می شود.

موسی خانی در پایان اظهار داشت: کار خوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد، تبیین درس وصیت امام (ره) برای تمام دانشجویان بود و الحمدالله روز به روز این اندیشه ها گسترش پیدا می کند و به اساتید و دانشجویان دانشگاه ها انتقال داده می شود.

خبرنگار: پارسا فرخوی/انتشار دهنده: آخوندى

200/201

کد خبر: 783387

وب گردی

وب گردی