دو روز پایانی نخستین هفته ماه مبارک رمضان در شهر کتاب مرکزی با دو برنامه داستان‌خوانی و نشست موسیقی پایان می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهر کتاب، برنامه‌های فرهنگی –هنری ویژه ماه مبارک رمضان که با عنوان «شهر کتاب، شب‌های رمضان بیدار است»، از شنبه، 6 خرداد آغاز شده بود، جمعه، 12 خرداد با نشستی درباره موسیقی شهری با حضور مهرداد مهدی و آسو کهزادی، نوازندگان آلبوم والس تهران پایان می‌یابد.

اصغر فرهادی زمانی یکی از ساخته‌های مهدی در فیلم فروشنده استفاده کرد که آلبوم این نوازنده با عنوان والس تهران منتشر شده بود. به همین دلیل، دوستداران موسیقی او را بیشتر با آهنگ تیراژ پایانی این فیلم می‌شناسند.

قرار است مهرداد مهدی روز جمعه درباره موسیقی شهری صحبت کند و تعدادی از آهنگ‌های آلبوم جدیدش را هم به صورت زنده برای حضار اجرا کند.

گفتنی است شهر کتاب مرکزی روز پنج شنبه، 11 خرداد، نیز میزبان ایرج طهماسب، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون و همچنین منیرالدین بیروتی، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی است تا داستان‌های خود را برای علاقه‌مندان قرائت کنند.

ایرج طهماسب، سال گذشته کتابی را با عنوان «سه قصه» منتشر کرد که حاوی سه داستان کوتاه است و قصد دارد در شب داستان‌خوانی شهر کتاب مرکزی، بخش‌هایی از این کتاب را برای کتاب‌دوستان بخواند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها در روزهای یادشده از ساعت 22 می‌توانند به فروشگاه مرکزی شهر کتاب به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، نرسیده به خیابان معلم، نبش کوچه کلاته مراجعه کنند.

دریافت و انتشار:سلیمی

500

کد خبر: 783404

وب گردی

وب گردی