کمک 5 / 3 میلیاردی خیرین در سی امین گلریزان ستاد دیه

مسئولان کشوری و نیکوکاران نیک‌‍اندیش با حضور در‎ سی‌امین جشن گلریزان ستاد دیه کشور مبلغی معادل سه میلیارد و 426 میلیون تومان به منظور آزادی محکومان جرایم غیرعمد اهدا کردند .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاددیه کشور، شامگاه گذشته ، سی‌امین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری با سخنرانی اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندانها و علاء میر محمدصادقی، رئیس هیات مدیره ستاددیه کشور در تهران برگزار شد.
در این مراسم که جمعی از مقامات قضایی، سیاسی و فرهنگی حضور داشتند، خیرین نوعدوست ایران اسلامی با اهدای مبلغ 34 میلیارد ریال، همیار ستاد دیه در آزادی مددجویان واجد شرایط این نهاد مردمی شدند.
جمعی از مدعوین این آیین سنتی، فرصت حضور در مراسم را نداشتند، مبلغ جمع‌آوری شده طبق رویه سال‌های قبل با اهدای وجوهات نقدی خیرین غایب و کمک اهدایی هر ساله نمایندگان مجلس که با فاصله‌ای زمانی نسبت به این ضیافت واریز می‌شود، افزایش خواهد داشت.
براساس این گزارش، در سی‌امین جشن گلریزان ستاددیه کشور رهبر معظم انقلاب با بذل کمک 313 میلیون تومانی، اولین چراغ این آیین معنوی را روشن کردند و در ادامه حسن روحانی، رئیس جمهوری با اختصاص مبلغ 270 میلیون تومان و سران قوه قضاییه و مقننه هر کدام با واریز مبلغی معادل 50 میلیون تومان در این امر مشارکت داشتند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 783417

وب گردی

وب گردی