زائران مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بیمه شدند

بیمه ایران اعلام کرد: تمامی زائران داخلی و خارجی شرکت کننده در بیست و هشتمین سالگرد مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نزد این شرکت بیمه شدند.

به گزارش ایسکانیوز، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه ایران با اشاره به قرارداد منعقد شده بین شرکت‌های بیمه‌ای ایران، آسیا، البرز و دانا به راهبری شرکت سهامی بیمه ایران از یک سو و ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)، افزود: بر این اساس، ‌ تمامی زائران حرم امام(ره) تحت پوشش خدمات بیمه حوادث، عمر و مسوولیت بیمه ایران قرار دارند.

حیدری با بیان اینکه این قرارداد از روز دهم خرداد اعتبار دارد، تصریح کرد: ‌طبق قرارداد منعقده تمامی زائران ارگان‌ها، ‌ نهادهای رسمی و غیررسمی، هیات‌های مذهبی و مردمی که به صورت کاروان و با تایید ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم ارتحال در این رویداد مذهبی شرکت دارند، تحت پوشش خدمات بیمه‌ای خواهند بود.

معاون فنی بیمه ایران درخصوص تاریخ انقضای این بیمه نامه نیز اظهار کرد:‌ این بیمه نامه تا بیستم خردادماه، زمان نهایی مراجعت زائران به مبادی اولیه، اعتبار دارد و بیمه‌گر در این مدت مکلف به پرداخت خسارت های احتمالی اعلام شده از سوی ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) به این شرکت خواهد بود.

عضو هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به شرکت میهمانان ویژه که از کشورهای مختلف جهان برای حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) درقالب کاروان های مردمی به ایران سفر می کنند، ادامه داد:‌ این زائران نیز از لحظه ورود تا زمان خروج از کشورمان تا بیستم خرداد، تحت پوشش خدمات بیمه‌ای حوادث، عمر و مسوولیت قرار دارند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:محمدی

کد خبر: 783465

وب گردی

وب گردی