دهقانی فیروزآبادی: مجلس در نظرات امام خمینی(ره) نماد دموکراسی دینی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سخن حضرت امام خمینی مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است، به یادگار خواهد ماند.

به گزارش ایسکانیوز، کمال دهقانی فیروزآبادی در رابطه با جایگاه مجلس در اندیشه سیاسی حضرت امام(ره)، اظهار داشت: در تفکرات حضرت امام خمینی مجلس نماد دموکراسی دینی است و ایشان اعتقاد داشتند که جایگاه تقنینی و نظارتی مجلس باید تقویت شود و امورات مردم را پیگیری کند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید برای رفع بسیاری از مشکلات کشور تلاش کند، بیان کرد: در حال حاضر در حوزه های اقتصادی،اجتماعی و سیاسی با چالش‌هایی مواجه هستیم که مجلس می‌تواند با ورود مناسب خود، مشکلات را برطرف کند.

وی با بیان اینکه تلاش مناسب مجلس برای رفع مشکلات، کشور را در مسیر توسعه قرار می‌دهد، افزود: نباید توسعه کشور به قیمت از دست دادن محیط زیست و منابع طبیعی نباشد.

دهقانی فیروزآبادی متذکر شد: قطعا نقش مجلس در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اثرگذار و مفید است که با تقویت جایگاه نظارتی مجلس و توجه به نظرات کارشناسی در تقنین، تا حد زیادی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه ملت، گفت: سخن حضرت امام خمینی مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است، به یادگار خواهد ماند و الگویی مناسب برای کشور خواهد بود.

302/302

کد خبر: 783481

وب گردی

وب گردی