متقاضیان وام دانشجویی دکتری از شنبه ثبت نام کنند

دانشجویان متقاضی مرحله سوم وام ویژه دکتری از روز شنبه 13 خرداد تا 15 تیر می‌توانند در اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان تقاضای خود را ثبت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام وام ویژه دکتری در سامانه اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان از شنبه 13 خرداد آغاز می‌شود و دانشجویان می‌توانند تا 15 تیر تقاضای خود را برای دریافت این وام ثبت کنند.

وام ویژه دکتری صرفا به دانشجویان روزانه پرداخت می‌شود و شعبه پرداخت‌کننده وام نیز باید از سوی متقاضی تعیین شود. مبلغ ماهیانه این وام 7میلیون ریال است که هر سه ماه یک بار از سوی بانک تعاون به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

دانشجویانی که پایان‌نامه آن‌ها تقاضامحور و کاربردی باشد، علاوه بر این وام، وام دیگری با عنوان وام ضروری پایان‌نامه متقاضی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت می‌شود. پرداخت وام ویژه دکتری تا 150 میلیون ریال با ارائه مدرک یک ضامن امکان‌پذیر است. در صورت افزایش مبلغ وام بیش از این مبلغ، معرفی ضامن دوم نیز الزامی است.

دانشجویانی که در سنوات مجاز در فرصت مطالعاتی هستند، در صورت تایید معاون دانشجویی می‌توانند از وام ویژه دکتری بهره‌مند شوند. شروع پرداخت مبالغ وام یک سال پس از پایان سنوات مجاز و کارمزد چهار درصد و تعداد اقساط آن به میزان ماه‌های دریافت وام است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 783521

وب گردی

وب گردی