تشدید برخورد با متخلفان بازار کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت بر عرضه کنندگان کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان تشدید و با اصناف متخلف برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ داریوش دیودیده روز پنجشنبه افزود: رعایت نرخ‌های مصوب، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور برگ خرید رسمی در قبال فروش کالا مورد توجه جدی است.
وی بیان کرد: که در ماه مبارک رمضان به دلیل افزایش تقاضای مردم برای خرید برخی از کالاها، به‌ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزی‌ها و شیرینی‌ های پر مصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح رعایت سود متعارف توسط فروشندگان و صیانت از حقوق مصرف‌ کنندگان است.
دیودیده با بیان اینکه نرخ مصوب فروش زولبیا و بامیه با کیفیت عالی 105 هزار ریال در استان تعیین شده است افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن کهگیلویه و بویراحمد واحدهای اغذیه فروشی در سه نوبت 10 روزه و در هر نوبت یک سوم این واحدها اقدام به عرضه خدمات می‌کنند.
دیودیده ابراز کرد: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز همزمان با اجرای این طرح به‌صورت شبانه روزی فعال است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 ستاد خبری این سازمان جهت رسیدگی گزارش کنند.
24 هزار واحد صنفی در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد به کسب و کار مشغول هستند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:نقاشی

402

کد خبر: 783564

وب گردی

وب گردی