توزیع 142 میلیون لیتر مواد سوختی در شبکه روستایی همدان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: 142 میلیون لیتر مواد سوختی توسط شبکه تعاون روستایی استان در سال گذشته توزیع شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ رضا عباسی روز چهارشنبه اضافه کرد: بر این اساس 17 میلیون لیتر بنزین، 100 میلیون لیتر گازوییل، 24 میلیون لیتر نفت سفید و 60 هزار لیتر روغن‌موتور در سال گذشته برای رفع نیاز مناطق روستایی این استان توزیع شده است.
عباسی ادامه داد: بیشترین مواد سوختی در شهرستان کبودراهنگ به میزان 52 میلیون لیتر توزیع شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان تصریح کرد: همچنین سال گذشته 23 هزار تن آرد در بین روستاییان استان همدان توسط شبکه تعاون روستایی توزیع شد.
وی افزود: شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح استان همدان سبب شتاب بخشیدن به خدمت رسانی در سطح روستاها می شود.
عباسی ادامه داد: شهرستان رزن با توزیع 9 هزار و 300 تن آرد بیشترین توزیع را در این بخش داشته است.
گفتنی است 4.5 میلیون تن میزان تولیدات بخش کشاورزی است که 23 درصد از ارزش افزوده بخش های اقتصادی استان نیز مربوط به بخش کشاورزی است.
همچنین سهم استان همدان در ارزش افزوده بخش کشاورزی در کشور 3.3 درصد می باشد .
این استان یک هزار و 950 هزار هکتار وسعت دارد که 46 درصد آن منابع طبیعی است و 33 درصد آن در حوزه زراعت ، 3.7 درصد در حوزه باغات و 13.1 درصد هم در بخش آیش می باشد.
بیش از یک هزار و 72 روستا در استان همدان وجود دارد و 60 درصد از جمعیت یک میلیون و 700 هزار نفری استان همدان در روستاها ساکن هستند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:نقاشی

402

کد خبر: 783596

وب گردی

وب گردی