همه طیف های مجلس از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کردند

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمیات صورت گرفته نمایندگان مردم از دانشگاه، به نوعی حمایت از پیشرفت های دانشگاه آزاد، تغییر تحولات اخیر در دانشگاه و سیاست های هیات امنا و هیات موسس دانشگاه بوده است و در مجلس واقعا یک حس خوبی نسبت به دانشگاه ایجاد شده است. این بیانیه هم در این راستا و با رغبت نمایندگان مردم در مجلس جمع آوری و امضا شد.

علیرضا منادی سفیدان، معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی درباره حمایت بیش از 150 نماینده مجلس از اقدامات دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: این امضاها چون مجلس در انتخابات هیات رییسه و در آستانه تعطیلی بود، در یک نیمروز جمع شد; و چه بسا اگر زمان بیشتری در اختیار بود، تعداد این امضاها و حمایت ها بیشتر هم میشد.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: این حمایت، به نوعی حمایت از پیشرفت های دانشگاه آزاد، تغییر تحولات اخیر در دانشگاه و سیاست های هیات امنا و هیات موسس دانشگاه بوده است و در مجلس واقعا یک حس خوبی نسبت به دانشگاه ایجاد شده است. این بیانیه هم در این راستا و با رغبت نمایندگان مردم در مجلس جمع آوری و امضا شد.

دکتر عارف قول حمایت از دانشگاه را داده است

وی افزود: همچنین دکتر عارف هم در ملاقاتی که با دکتر نوریان داشت، قول حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی را داد. در این بیانیه هم از هر سه طیف مستقلان، اصولگرایان و اصلاح طلبان، نمایندگان حمایت خود را اعلام کرده اند که این موضوع نشان دهنده حرکت مناسب دانشگاه بوده است.

منادی اضافه کرد: دانشگاه امروز در آرامش خوبی است که امیدوار هستیم این آرامش ادامه پیدا کند و کسانی‌که که سال های سال زحمت رشد دانشگاه را کشیده اند، الویت اولشان رشد دانشگاه باشد. دانشگاه آزاد مانند کودکی است که پرورش پیدا کرده است. در ایام مختلف توسط باغبان های مختلف مراحل رشد را طی کرده است و امروز هم در مرحله خوبی از این سر رشد قرار دارد.

او در ادامه گفت: امروز همه کلف هستیم این نهالی که به این اوج رسیده است را حمایت کنیم چون همه در رشد این مجموعه سهم داشته اند. باید اختلافاتی که بعضا وجود دارد کنار گذاشته شود تا دانشگاه با مدیریت جدید که تلاش دارد این مسیر رابدون تنش طی کند، حمایت کنیم.

خبرنگار و انتشار دهنده: آخوندی

کد خبر: 783604

وب گردی

وب گردی