سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 30 متری در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار کارگری جوان به عمق 30 متری چاهی در تهرانپارس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سیدجلال ملکی گفت: وقوع حادثه سقوط در چاه در ساعت 06‌:10 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در فلکه اول تهرانپارس اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود اظهار کرد: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که در این ساختمان چاهی به عمق حدود 30 متر برای آزمایش خاک حفر شده است و صبح امروز کارگر 25 ساله افغان هنگامی که قصد ورود به چاه را داشته ناگهان به عمق 30 متری چاه سقوط کرده و محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به عملیات آتش نشان برای ورود به چاه و خارج کردن این کارگر جوان اظهار کرد: عوامل آتش نشانی با ایمن سازی محل وارد چاه شده و این کارگر را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل داده است اما متاسفانه در بررسی علائم حیاتی مشخص شد وی به دلیل شدت جراحات وارد جان خود را از دست داده است.

ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: شواهد اولیه حاکی از این است که این کارگر هنگام ورود به چاه به خوبی خود را مهار نکرده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 7:17 به عملیات خود خاتمه داده و محل حادثه را به عوامل شهرداری و انتظامی تحویل دادند.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 783606

وب گردی

وب گردی