کابینه روحانی برای دولت بعدی نیاز به ترمیم دارد

نماینده مردم نوشهر گفت: کابینه روحانی برای دولت بعدی نیاز به ترمیم دارد.

به گزارش ایسکانیوز، قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به نزدیک شدن به زمان ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد اظهار کرد: راه امام راحل، یاد و نام ایشان باید در برنامه ها و محورهای کاری ما ملاک عمل قرار بگیرد و امروز به پشتوانه فرزند خلف ایشان مقام معظم رهبری این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در کشور افزود: حضور پر شور مردم نشان دهنده این است که ملتی فرهیخته داریم که به رای اکثریت اعتماد کرده و احترام می‌گذارند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: از بین هزار و ۶۰۶ نفر تنها ۶ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شدند و دو نفر نیز در میانه راه کنار کشیدند و تنها چهار نفر باقی ماندند و در این دوره ۴۲ میلیون نفر با وجود کاستی ها و مشکلات و وضعیت سخت معیشتی پای صندوق های رای آمدند و باز هم کنار رهبر و مسئولانشان حضور یافتند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه با انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور همه تمکین کردند، اظهار کرد: شورای نگهبان صحه بر این انتخابات گذاشت و در کلیت مورد تایید قرار گرفت و در ۱۲ مرداد نیز تحلیف و شروع به‌کار دولت دوازدهم است.

وی رای بیش از ۲۳ میلیون نفر به روحانی را نشان دهنده رضایتمندی مردم از عملکرد دولت وی عنوان کرد و گفت: حال نوبت مسئولان است و دولت باید در فراهم ساختن رفاه، آسایش و آرامش مردم تلاش کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید بر داشتن یک برنامه درست و مدون توسط دولت جهت پیشبرد اهداف اظهار کرد: در گذشته حوزه صنعت و معدن و تجارت برنامه خوبی نداشت و درحوزه تعاون و کار و رفاه نیز اینگونه بود و بدین معناست که نیاز به ترمیم کابینه است و باید نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف با رویکرد جدی دولت برطرف شود.

احمدی لاشکی گفت: برای اخذ رای در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر تشخیص اینکه چه کسی سکونت دائم دارد کار سختی است و باید دولت ابزاری را در این زمینه با صدور کارت شهروندی فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات شوراها هنوز به طور کامل بسته نشده است و در چند روز اخیر مناطق معترض بازشماری برخی از صندوق‌ها روی می دهد تا شفاف سازی برای اعتراض کنندگان وجود داشته باشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: اینکه کشوری همانند ژاپن جزو سه کشور اول اقتصاد دنیا شده است تنها با تکیه بر منابع انسانی است که امروز به این جایگاه در حوزه رفاه و ارامش اقتصادی رسیده است.

وی تاکید کرد: امروز به این نتیجه رسیدیم که باید روی آموزش و پرورش بیشتر کار شود و مدیر و مسئول باید خلاقیت داشته و برنامه محور باشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه درس گرفتن با شعار حل نمی‌شود، تصریح کرد: تا وقتی اختلاس وجود داشته باشد شعار فایده ندارد و باید مسیر را درست انتخاب کرد.

احمدی با اشاره به خریداری دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان تامین اجتماعی چالوس در هفته قبل اظهار کرد: این دستگاه وارد بیمارستان شد.

خبرنگار:درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 783688

وب گردی

وب گردی