زمان رونمایی از وان پلاس 5 مشخص شد

طبق تیزر تبلیغاتی که از وان‌پلاس 5 منتشر شده است پرچم‌دار جدید وان‌پلاس ۲۵ خرداد رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیزر تبلیغاتی از تلفن هوشمند وان‌پلاس 5 در فضای مجازی قرار گرفته است که زمان رونمایی از این محصول را مشخص می‌کند. چندی پیش مدیرعامل کمپانی وان‌پلاس تایید کرد که در پرچم‌دار جدید این کمپانی از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده خواهد شد.

همچنین شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد وان‌پلاس 5 بودیم که می‌توان به رنگ‌بندی‌ها و حذف نشدن جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. تصاویری نیز در فضای مجازی قرار گرفت که گفته شده توسط دوربین اصلی وان‌پلاس 5 ثبت شده‌اند.

حال، نوبت به شایعاتی در مورد زمان عرضه وان‌پلاس 5 رسیده است تا مشتاقان پرچم‌دار جدید وان‌پلاس برای رسیدن به روز معرفی وان‌پلاس 5 لحظه‌شماری کنند.

همانطور که در تیزر می‌توان مشاهده کرد به تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) اشاره شده است. در تیزر به وان‌پلاس 5 اشاره‌ای نشده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که در روز اشاره شده از پرچم‌دار جدید وان‌پلاس رونمایی شود.

اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند وان‌پلاس 5 مجهز به ترکیب دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. نمایشگر نیز از حاشیه‌های بسیار کمی برخوردار هستند و سیستم‌عامل اندروید 7 نیز روی محصول جدید وان‌پلاس نصب خواهد بود.

وان‌پلاس 5 مجهز به حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی است و از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز استفاده خواهد کرد. طبق شایعات، وان‌پلاس 5 مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی است؛ اما رزولوشن آن هنوز مشخص نیست. امکان دارد کمپانی چینی به جای نمایشگر فول اچ‌دی از نمایشگر کواد اچ‌دی استفاده کند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 783695

وب گردی

وب گردی