داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت

ابلاغ بخشنامه برنامه های ماه مبارک رمضان،آغاز ثبت ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی، انتصابات جدید، تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام (ره) و غیره از مهمترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی بود.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی را از شنبه(6 خرداد ماه) تا پنجشنبه ( 11خرداد ماه) می خوانید.

آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با استانداردها برگزار می شود/ بسیاری از دانشگاه های دولتی نمره آزمون EPT را به رسمیت می شناسند

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمونEPT دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از آزمون های استاندارد کشور در دوره دکتری شناخته شده که نمره قبولی آن مورد تایید بسیاری از دانشگاه های دولتی است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

ابلاغ بخشنامه برنامه های ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه انجام فعالیت‌های ماه مبارک رمضان را به رییسان واحدهای مرکز استان، رییسای واحدها و مراکز آموزش و سازمان سما ابلاغ کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

اقامه نماز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور نمادی از پیوستگی دین و دانش در باورهای همه ماست

دکتر علی محمد نوریان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری و اقامه نماز جمعه در یازدهمین سال پیاپی در فضای معنوی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور که حاکی از اعتقادات عمیق و شگرف این مجموعه به فریضه الهی نماز با صلابت جمعه و تلاش علم ودین پژوهی در جهت حاکمیت ارزشهای والای اسلامی و تحقق منویات امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد، خود نمادی از پیوستگی دین و دانش در باورهای همه ماست.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

تشریح برنامه های ماه رمضان دانشگاه آزاد اسلامی از زبان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی: امسال بخشنامه برگزاری کارگاه های تفسیر قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان ابلاغ شده است که شروع آن از تفسیر سوره حمد خواهد بود و تمامی افراد اعم از کارمندان، اساتید و دانشجویان می توانند در این کارگاه شرکت کنند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

تشکیل جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی/تفکیک فعالیت های آموزشی و مالی

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: درحال برنامه ریزی برای تفکیک فعالیت های آموزشی از مالی دانشگاه هستیم که در این راستا هلدینگ هایی جدا از فعالیت های دانشگاه در کنار واحدهای دانشگاه ایجاد می شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

مجلس ریل گذار حرکت های مفید و موثر دانشگاه است/ نخبگان؛ موتورهای محرک سیستم آموزشی و پژوهشی

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در خصوص حرکت های مفید و موثر دانشگاه در راستای رتقای کشور مجلس ریل گذار است و این دانشگاهیان هستند که باید سرنخ خواسته های خود را به مجلس برسانند تا پس از بررسی های لازم مجلس شرایط را مهیا کرده و موانع موجود را از سر راه بردارد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

توسعه کمی و کیفی رشته های پزشکی در شهرستان ها

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای استان سمنان در واحد گرمسار، دکتر ولایتی را از مفاخر علمی کشور دانست و بابیان اینکه دکتر نوریان هم علاقمند به توسعه رشته های پزشکی هستند گفت: امیدواریم توسعه کمی و کیفی رشته های پزشکی کماکان با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

آغاز ثبت ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت درخواست ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

سرپرست اداره کل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

با حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، سید حسین طباطبایی اصل به سمت سرپرست اداره کل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

انتصاب سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر نوریان سرپرست دانشگاه‌آزاد اسلامی در حکمی رضا نصیری را به سمت سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

اعطای تسهیلات به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه/ توافق در زمینه توسعه مراکز تحقیقاتی و علمی /شهر علمی مکاترونیک و تکنولوژی اطلاعات ایران راه اندازی می شود

دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک ملی دیدار و درباره تفاهم نامه همکاری در زمینه های مشترک بین بانک ملی و دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

انتصاب مدیرکل آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

طی نامه ای از سوی دکتر رامتین حدیقی، رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، دکتر فرهاد ادهمی مقدم، مدیرکل آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان ، یکی از اعضای رسمی کمیته نظارت بر حسن اجرای مقررات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

صندوق حمایت از تولیدات پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی بزودی راه اندازی می شود

دکتر مرتضی موسی خانی سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز از پارک علم و فناوری این دانشگاه بازدید کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

ارتقای رتبه 26 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

در جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی ، 26 پرونده هیات علمی موفق به دریافت ارتقای رتبه شدند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

ارائه گزارش از مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد اسلامی

موسسه مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات امنای ضمن ارائه گزارش اولیه ای در خصوص وضعیت مالی و نابسامانی های دانشگاه در این حوزه پیشنهاداتی به منظور استقرار عوامل حسابرسی ارائه کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

عزل میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد کاملا قانونی بوده

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: عزل میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کاملا قانونی و طبق اساسنامه بوده و جلسه هیات امناء کاملا رسمیت داشت.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

یک سال و نیم قبل بحث برکناری میرزاده بابت فساد مالی مطرح بود/ حقوق‌های نجومی مدیران ارشد و پشت پرده فساد تامین غذاهای دانشجویی/ پرونده‌سازی و بازجویی غیرقانونی از مدیران منتقد میرزاده

مدیرکل سابق صندوق رفاه و بیمه دانشگاه آزاد با اشاره به پرونده‌سازی و بازجویی غیرقانونی از مدیران منتقد میرزاده، گفت: پرونده‌سازی برای مدیران جوان و کارآمد در دوره مدیریت میرزاده مهم‌تر از حقوق نجومی و حتی اختلاس بود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

چابک سازی و مدیریت هزینه ها از مهمترین اهداف مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان گفت: چابکسازی، مدیریت هزینه ها و توانمندسازی کارکنان از مهمترین اهداف مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

افزایش تعامل با نمایندگان از برنامه های اصلی معاونت امور مجلس دانشگاه است/ ارتقای کیفیت، اولویت کاری همه حوزه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با مثبت ارزیابی کردن تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دکتر نوریان یکی از مدیران علمی اجرایی موفق و برجسته کشوراست که بیش از 35 سال سابقه مدیریتی، اجرایی و علمی دارد و در سطح بین المللی نیز همزمان 16 سال در سازمان جهانی WMO دارای سمت های عضو شورای اجرایی، معاون اول دبیر کل و... بوده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

اقدام دکتر ولایتی در برکناری یاسر هاشمی کار شایسته‌ای بود/ ای کاش «سیدحسن خمینی» حداقل یکبار اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی را مطالعه می‌کرد

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اقدام ولایتی در برکناری یاسر هاشمی بسیار شایسته‌ بود و لازم است هیأت کارشناسی به فعالیت‌های این دفتر و هزینه‌های صرف‌شده در آن رسیدگی و گزارش آن را به هیأت امنا ارائه کند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

اداره کل توسعه و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود/ساختارها تفویض اختیار خواهند شد

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخش ارتباط با صنعت یکی از قطب های اساسی دانشگاه خواهد بود و فعالیت هایی که خود استان ها می توانند انجام دهند را تفویض اختیار خواهیم کرد تا همکاران ما در اداره کل ارتباط با صنعت و اداره کل پژوهش و اداره کل توسعه و فناوری که یکی از ادارات جدید دانشگاه خواهد بود بتوانند وظیفه و ماموریت اصلی خود را که یک تعامل، حمایت و تبیین چارچوب های اساسی برای توسعه پژوهش و فعالیت های تحقیقاتی و توسعه شرکت های دانش بنیان در کشور است را به نحو احسن انجام دهند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام (ره)

در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) جامعه دانشگاهیان کشور، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، وزارتخانه‌های علوم و بهداشت صبح امروز با حضور در حرم مطهر با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

باید پرونده‌ مفاسد میرزاده و فرزندانش به دستگاه قضایی ارجاع شود/ ولایتی تاکنون نجابت به خرج داده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: باید پرونده‌ تخلفات میرزاده و فرزندانش در دانشگاه آزاد به دستگاه قضایی ارجاع شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

به زودی حدود ۲۰۰ نخبه در دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: برنامه داریم به زودی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ نخبه را در دانشگاه آزاد جذب کنیم. این نخبگان ابتدا از دانشگاه آزاد و در مراحل بعدی از خارج از دانشگاه جذب می شوند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) منصوب شد

دکتر نوریان طی حکمی دکتر رضا واعظی را به سمت سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ایسکانیوز منصوب کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

200/202

جمع آوری: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندى

کد خبر: 783751

وب گردی

وب گردی