برپایی بیمارستان صحرایی در حرم مطهر امام خمینی(ره)/360 تکنسین فوریت های پزشکی در مراسم ارتحال امام(ره) حضور دارند

سرپرست اورژانس کشور ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بیان اینکه  بیمارستان صحرایی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا می شود گفت:360 تکنسین فوریت های پزشکی در مراسم ارتحال امام(ره) حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر پیرحسین کولیوند در این باره گفت: مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) توسط سازمان اورژانس پوشش داده می شود.
وی با بیان اینکه در پوشش این مراسم یک بیمارستان صحرایی 100 متری در ضلع شمالی حرم مطهر برپا می شود،افزود: در این بیمارستان سه اتاق پزشک و یک داروخانه و یک اتاق تحت نظر پزشکان آقا و یک اتاق نیز تحت نظر پزشکان خانم وجود دارد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: یک اتاق ستاد فرماندهی 25 نفره ایجاد و یک چادر 50 نفره در ضلع شرقی حرم مطهر برپا می شود.

وی با بیان اینکه در ضلع شمالی حرم نیز یک چادر 50 نفره برپا می شود،گفت: و در ضلع جنوبی حرم مطهر نیز یک چادر 50 نفره برپا می شود.

دکتر کولیوند خاطرنشان کرد:یک چادر 80 نفره نیز در عوارضی تهران قم برپا می شود.

وی افزود: 153 دستگاه آمبولانس که 53 دستگاه آمبولانس از تهران و 100 دستگاه آمبولانس از شهرستان ها اعزام می شوند که آمبولانس های شهرستان ها در محل عوارضی تهران قم مستقر می شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه شش دستگاه اتوبوس آمبولانس، 12 دستگاه موتورلانس و هشت خودروی فرماندهی این مراسم را پوشش می دهند،گفت: همچنین 360 نفر تکنسین فوریت های پزشکی که 160 نفر از تهران و 200 نفر از شهرستانها حضور پیدا می کنند، این مراسم را پوشش می دهند.
دکتر کولیوند افزود: در پوشش این مراسم، بالگرد اورژانس نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

دریافت کننده و انتشار:نیوشا یعقوبی

701/701

کد خبر: 783782

وب گردی

وب گردی