تدوین گزارش نهایی کمیسیون امنیت از اجرای برجام/ قرائت گزارش در صحن علنی تا دو هفته دیگر

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش نهایی کمیسیون از برجام در مرحله نهایی است و تا دو هفته آینده در صحن علنی قرائت می شود.

به گزارش ایسکانیوز، کمال دهقانی فیروز آبادی در خصوص دومین گزارش کمیسیون امنیت درباره برجام اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی باید هر 6 ماه گزارشی از نحوه اجرای توافق هسته ای ارائه کند، که بر این اساس تا کنون یک گزارش از کمیسیون یه صحن علنی ارسال شده است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر تنظیم دومین گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دستور کار است.

وی عنوان کرد: در مراحل نهایی تدوین گزارش هستیم و به نظر می رسد تا پایان هفته آینده گزارش نهایی کمیسیون از برجام در نشست کمیسیون موردبررسی قرار می گیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صورتی که گزارش مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گیرد برای قرائت در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال می شود و برآورد ما این است که تا دو هفته آینده قرائت دومین گزارش 6 ماهه مجلس در صحن علنی قرائت می شود.

این نماینده مجلس در گفت و گو با خانه ملت، تاکید کرد: گزارش نهایی کمیسیون امنیت با حضور عباس عراقچی بررسی نخواهد شد، چرا که اعضای کمیسیون گزارشهای مورد نیاز را از مسئولان دریافت کرده است و دیگر لازم نمی دانیم با مسئولان مربوطه نشستی داشته باشیم.

302/302

کد خبر: 783805

وب گردی

وب گردی