پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در روز جمعه در شمال غرب کشور افزایش ابر در برخی نقاط، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر مهر، احد وظیفه ضمن تشریح وضعیت جوی کشور گفت: رگبارهای پراکنده و وزش باد در بعد از ظهر در شمال شرق کشور نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در جنوب شرق و همچنین استانهای بوشهر و جنوب فارس در برخی ساعات انتظار وزش باد شدید وجود دارد، گفت:علاوه بر این وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان تهران و قم نیز در شب پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه افزود: در روزهای شنبه و یک شنبه در برخی مناطق شمال شرق وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و در شرق کشور تنها وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گفته وظیفه، خلیج فارس طی روزهای جمعه و شنبه مواج خواد بود. همچنین آنکه در روز یک شنبه از ارتفاع مواج و وزش باد به طور نسبی کاسته خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور همچنین در خصوص شرایط جوی تهران طی سه روز آینده نیز گفت: آسمان تهران در روز جمعه ۱۲ خرداد صاف همراه با وزش باد، همچنین گاهی وزش باد شدید همراه بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا امروز ۲۳ و ۱۹ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

وی در خصوص وضعیت آسمان تهران در روز شنبه نیز گفت: آسمان تهران در روز شنبه نیز کمی ابری، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و بیشینه و کمینه دمای هوا ۳۲ و ۲۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

به گفته وظیفه آسمان تهران در روز یک شنبه ۱۴ خرداد ماه نیز صاف، گاهی با وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا نیز ۳۳ و ۲۱ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 783864

وب گردی

وب گردی