برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی.

محفل نورانی انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور سرپرست ، معاونان ، استادان ، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی و در محل نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از قاریان و حافظان قرآن نیز در آن حضور داشتند ، محمد رضا صفری قاری بین المللی قرآن کریم و تنی چند از قاریان مطرح شهرستانی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در خصوص برگزاری این مراسم عنوان کرد : برخی به اشتباه تصور می کنند دانشگاه صرفا محل علم و دانش اندوزی است ، در حالی که دانشگاه مکانی برای تربیت دانشمندان ، صاحب نظران ، محققان و پژوهشگرانی است که علم را در آینه دین و ایمان متجلی می سازند.

یوسف طالبی با بیان اینکه تلاوت قرآن کریم موجب صفای دل و نورانی شدن قلب انسان می گردد اظهار کرد : نباید از این نکته مهم غافل بود که تلاوت قرآن کریم باید همراه با تدبر و اندیشه در آیات آن و نیز عمل به دستور العمل ها و رهنمودهای قرآنی باشد.

وی همچنین هدف از برگزاری محفل انس با قرآن کریم را آشنایی هرچه بیشتر جوانان و دانشگاهیان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه عنوان کرد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با حدود 4 هزار دانشجو و 91 عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 783894

وب گردی

وب گردی