ثبت نام  وام ویژه دکتری از امروز آغاز شد

مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص وام ویژه دکتری که از امروز آغاز شد اظهار کرد: دانشجویان دوره دکتری از امروز تا 15 تیرماه می توانند برای دریافت وام ویژه دکتری اقدام کنند.

مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان با اعلام اینکه چندی پیش طی تفاهم‌نامه بین صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و بانک توسعه و تعاون که با حضور وزیران دو وزارتخانه علوم و کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید، این بانک متعهد به پرداخت وام ویژه دکتری شد به ایسکانیوزگفت: ثبت‌نام متقاضیان وام ویژه دکتری در سامانه اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان از امروز، 13 خرداد ماه آغاز و تا 15 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: وام ویژه دکتری به دانشجویان روزانه، پژوهش محور، بورسیه و غیر بورسیه قابل پرداخت است و لازم است که شعبه پرداخت‌کننده وام از سوی متقاضی تعیین شود. بعلاوه مبلغ ماهیانه وام مذکور هفت میلیون ریال بوده که هر سه ماه یک بار از سوی بانک تعاون به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.

گفتنی است پرداخت وام ویژه دکتری تا مبلغ 150 میلیون ریال با ارائه مدرک یک ضامن امکان‌پذیر خواهد بود که ضامن می تواند قراردادی، پیمانی، رسمی و غیره باشد. همچنین در صورت افزایش مبلغ وام بیش از مبلغ فوق معرفی ضامن دوم نیز الزامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شروع پرداخت مبالغ وام یک سال پس از پایان سنوات مجاز و کارمزد چهار درصد و تعداد اقساط آن به میزان ماه‌های دریافت وام خواهد بود.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندى

کد خبر: 783975

وب گردی

وب گردی