کنایه دنی آلوس به رئال مادرید

مدافع یوونتوس به رئال مادرید کنایه زد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آس، یوونتوس امشب (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود. دنی آلوس در نشست خبری پیش از بازی گفت: اشتیاق ما را به این مرحله رساند. شایستگی کامل را برای رسیدن به این مرحله داشتیم. در سطح بالایی قرار داریم. امشب شرایط خاصی را تجربه خواهیم کرد و بازیکنان بزرگ جهان در کنار هم قرار خواهند گرفت. مردم جهان می توانند شاهد چنین رقابتی باشند. به خاطر برخی امتیاز ها به این مرحله رسیدیم و می خواهیم از این شرایط لذت ببریم. همچنین می خواهیم شبی خاص را رقم بزنیم.

مدافع یوونتوس درباره دست دادن با سرخیو راموس پیش از شروع فینال اظهار کرد: می دانیم که راموس خیلی باهوش است و می داند مسائل را چگونه پیش ببرد. مردم دوست دارند چالش ها را بیشتر کنند و به این مسائل دامن بزنند. هیچ مشکلی میان من و راموس وجود ندارد. هر یک روش خاص خودمان را داریم و به یک شیوه متفاوت عمل می کنیم. در بیرون از زمین با راموس مشکلی ندارم.

آلوس اگر امشب جام قهرمانی را بالای سر ببرد تنها بازیکنی در تاریخ فوتبال خواهد بود که توانسته است سه بار سه گانه را فتح کند. او در این رابطه گفت: این موضوع تنها به تاریخ خواهد پیوست. زمانی که بازی کردن مرا در نظر نگیرید و به کارنامه ام نگاه کنید می بینید که همه چیز را تجربه کردم. با این حال این موضوع برای من مهم نیست. باید یک بازیکن هر روز چیز جدیدی برای ارائه داشته باشد. نباید به این فکر کنید در صورت پیروزی در بازی امشب من تنها بازیکنی خواهم بود که سه بار سه گانه را کسب می کنم. به این موضوع فکر نمی کنم چون رویای ما فراتر از این است. تنها به فکر خودم نیستم. نگرانی ام کمک به هم تیمی هایم است تا بهتر بازی کنند.

مدافع برزیلی بازیکنی است که بیشترین پیروزی را برابر رئال مادرید تجربه کرده است. بازیکن یوونتوس در این باره اظهار کرد: این آمار را دوست دارم چون نشان می دهد همه چیز به نفع آن ها نیست. با این حال این دیدار رقابت بین آلوس و مادرید نیست. اکنون زمان این است که تاریخ را به نفع خود برگردانیم چون آخرین باری که مادرید توانست یوونتوس را در فینال شکست دهد با یک گل آفساید موفق به انجام این کار شد. بدون ترس برابر این تیم بازی خواهیم کرد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 783996

وب گردی

وب گردی