آماده سازی استراحتگاه برای زائرین مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)

شهردار منطقه 11 تهران گفت: به منظور رفاه حال زائرین شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ؛ استراحتگاهی در ضلع شمالی مرقد مطهر آماده شده است.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان ضمن بازدید از پهنه تحویلی در ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام(ره) از نحوه خدمات رسانی در آستانه رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دیدن کرد.

آبادیان در ارتباط با خدمات ارائه شده در پهنه تحویلی در حرم مطهر حضرت امام (ره) افزود:در سال جاری منطقه 11 حفظ و نگهداشت، پاکسازی و نظافت پهنه شمالی را بر عهده دارد که از زمان استقرار اکیپ های اجرایی منطقه 11 تا کنون 100 تن آسفالت، لکه گیری و نظافت روزانه انجام شده است.

وی همچنین افزود:اکیپ های اجرایی 137،اکیپ های شستشو خدمات شهری و اکیپ زیباسازی منطقه 11در پهنه تحویلی مشغول به فعالیت هستند که مهم ترین اقداماتی که تاکنون انجام شده شامل لکه گیری، رنگ آمیزی جداول، نگهداشت فضای سبز و کاشت نهال بوده است که در سال جاری بیش از 100 نهال در محدوده کاشته شده است.

به گفته شهردار منطقه 11 نصب داربست و احداث کانکس برای استراحت زائرین از دیگر فعالیت های اکیپ خدمات شهری منطقه 11 در پهنه شمالی حرم امام است.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 784037

وب گردی

وب گردی