دانشجویان نگران پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی نباشند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نگران شهریه نباشند، تاکید کرد، دانشگاه آزاد اسلامی با دانشجویان برای پرداخت شهریه همکاری می کنند.

دکتر ابراهیم کلانتری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با ایسکانیوز درباره وضعیت دانشجویان بدهکار برای امتحانات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می خواهد حداکثر مساعدت با دانشجویان را داشته باشد؛ یعنی به گونه ای نباشد که دانشجویان تحت فشار قرار بگیرند مخصوصا در روزهای امتحانات، بنابراین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نگران پرداخت شهریه نباشند.

کلانتری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه غیردولتی است و بودجه دولتی ندارد بنابراین دانشجویان نیز باید تلاش کنند به موقع شهریه خود را پرداخت کنند که از لحاظ قانونی برای امتحانات به مشکل نخورند.

او با اشاره به اینکه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی برای پرداخت شهریه می تواند به دانشجویان کمک کند، گفت: صندوق رفاه همیشه از دانشجویان حمایت می کند و دانشگاه آزاد اسلامی با دانشجویان برای پرداخت شهریه همکاری می کند تا آنها برای امتحانات مسئله ای نداشته باشند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندى

204/200

کد خبر: 784041

وب گردی

وب گردی