تهران-ایسکانیوز: کتاب گزینه اشعار جواد مجابی از سوی نشر مروارید منتشر می شود، این کتاب این هفته روی پیشخوان کتاب فروشی ها خواهد بود.


جواد مجابی نویسنده، پژوهشگر و منتقد هنری درباره کتاب تازه اش به خبرنگار ایسکانیوز گفت: اشعاری که در این کتاب به چاپ رسیده اند پیش از این در مجموعه های دیگر منتشر نشده بودند.


این منتقد ادبی ادامه داد: این شعر ها از میان چند مجموعه به نام های گردش گیشه های تابستان، وطن روی کاغذ، شعر امروز خیابان، در این اتاق ها و روز جشن کلمات انتخاب شده اند.


مجابی با اشاره به این که این گزینه اشعار حدود 200 صفحه دارد، افزود: اشعار آمده در این کتاب، در دو دهه اخیر سروده شده اند.


جواد مجابی با اشاره به مقدمه سی صفحه ای که درباره شعر در ابتدای این مجموعه آورده شده است، گفت: این مقدمه مباحثی با عنوان «شعر چیست؟» و «شاعر چه حالاتی هنگام آفرینش شعر دارد؟» را در بر می گیرد و می تواند برای علاقمندان بسیار جالب توجه باشد.


پیش از این نیز اشعاری از جواد مجابی به چاپ رسیده بود که این کتاب تازه قرار است توسط نشر مروارید این هفته روانه بازار نشر شود.


مجابی تا کنون مجموعه شعر های فصلی برای تو، زوبینی برقلب پاییز ، پرواز در مه، بر بام بم، سفرهای ملاح رویا، پوپکانه، شعرهای من و پوپک، دری به شاد خویی، سفرهای ملاح رویا (۵ کتاب)، سال‌های شاعرانه(۳ کتاب) و شعر بلند تامل(۴ کتاب) را منتشر کرده است.

کد خبر: 78414

وب گردی

وب گردی