اگر امام نبود، انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی نبود

امام جمعه شهرستان سوادکوه با بیان اینکه اگر امام خمینی نبود و انقلاب نمی شد و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نبود الان دانشگاه آزاد اسلامی هم نبود تاکید کرد، دانشگاه آزاد اسلامی با قریب به 40 سال قدمت از برکات انقلاب است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین قربانی در مراسمی که به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی( ره) و گرامیداشت پانزدهم خرداد با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی ابر مردی است که با توکل به خداوند متعال و پشتوانه مردم انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد و تمام تلاش خود را به کار بست تا اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کند گفت: ما نباید از درس های واقعه 15 خرداد که به خاطر روشنگری امام راحل به وقوع پیوست غافل شویم.

امام جمعه شهر پل سفید با بیان سخنان گوهربار مقام معظم رهبری درباره امام راحل که فرمودند این انقلاب بدون نام و یاد امام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و ما در هر مقطعی از زمان که به سر می بریم باید یاد امام راحل را گرامی بداریم گفت: شایسته است که هر ساله مراسم باشکوهی به مناسبت سالگرد ارتحال خمینی کبیر برگزار کنیم و جا دارد از دکتر خادمی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه به جهت برگزاری این مراسم با ارزش تشکر و قدرانی نمایم.

قربانی با بیان سیره عملی اخلاق و رفتار امام خمینی (ره) و ارتباط معنوی ایشان با خداوند متعال خواستار بهره مندی همگان از اوقات و لحظه های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه نیز در ابتدای این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بر ضرورت غنیمت شمردن ساعات و لحظه های این ماه عزیز برای خودسازی و تهذیب نفس تاکید کرد و گفت: باید از فرصت گرانبهایی که خداوند به واسطه این ماه در اختیار ما قرار داده برای تقرب و نزدیکی هر چه بیشتر به احدیت بهره جوییم.

دکتر داریوش خادمی شورمستی همچنین یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای واقعه خونین پانزدهم خرداد را گرامی داشت.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 784155

وب گردی

وب گردی