برگزاری نشست فرهنگی با موضوع سبک زندگی و استحکام خانواده ازدیدگاه امام خمینی(ره) در واحد رودان

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) نشت فرهنگی با موضوع سبک زندگی و استحکام خانواده از دیدگاه امام خمینی(ره) با حضور هیات رئیسه وکارکنان در محل نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام محسن زاده معاون آموزشی حوزه علمیه شهرستان رودان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره ) و شهیدان والامقام قیام 15 خرداد اظهار داشت هرساله سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) فرصت دوباره ای به ما می دهد تا سیره زندگانی ایشان و درس هایی که از زندگی و مبارزات حضرت امام (ره) برگرفته ایم را مرور کنیم .

در ادامه حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به سبک و شیوه زندگی امام خمینی (ره) ، به خصوصیات اخلاقی امام(ره) پرداخت و در ادامه نقش مادران را در تربیت صحیح فرزندان مهم ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد: عبادت تنها نماز شب خواندن نیست ، بلکه تربیت و بزرگ کردن یک فرزند سالم و صالح هم عبادت است.

وی در این نشست به راهکارهای حفظ و گسترش فضائل اخلاقی در خانواده و تبیین ویژگی های خانواده اسلامی با بهره گیری از سخنان و فرمایشات امام خمینی (ره) پرداخت.

محسن زاده در پایان به بررسی موضوعاتی چون آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، ازدواج آسان، عفاف وحجاب، تربیت صحیح فرزندان، نحوه تعامل با کودکان و نوجوانان و چگونگی مواجهه با مشکلات در خانواده اشاره کرد.

کد خبر: 784170

وب گردی

وب گردی