سیره عملی و سیاسی امام خمینی(ره) باید سرمشق و الگویی برای همه مسئولان باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سیره عملی و سیاسی امام خمینی(ره) باید سرمشق و الگویی برای همه مسئولان باشد و آنها باید با تأسی از سیره امام روح‌الله، مشی و منش خود را منطبق با آن تنظیم و همراه کنند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، گفت: امام خمینی یک شخصیت زنده و جاودان برای همیشه تاریخ است.

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، افزود: امام خمینی(ره) دانشمندی پارسا، خردمندی پرهیزکار و مجاهدی شجاع بود که همین شجاعت را به جوانان ما منتقل کرد و این امر توانست تا بنیان شاهنشاهی را نابود کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و ارج نهادن به بیت ایشان، اظهارداشت: سیره عملی و سیاسی امام خمینی(ره) باید سرمشق و الگویی برای همه مسئولان باشد و آنها باید با تأسی از سیره امام روح‌الله، مشی و منش خود را منطبق با آن تنظیم و همراه کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: امام خمینی(ره) مکتبی را با پایه‌گذاری انقلاب اسلامی، بنا نهاد که امروز وسعت آن به کشورهای منطقه رسیده و شاهد تحولات شگرفی در این کشورها هستیم.

خبرنگار:درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 784204

وب گردی

وب گردی