اعلام آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور/ ترافیک عادی و روان است

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، آخرین وضعیت ترافیکی راه های مواصلاتی کشور را برای امروز دوشنبه اعلام کرد که براساس آن ، ترافیک در زمان حاضر در اغلب محورها، عادی و روان است در عین حال نیز برخی محورها، مسدود، اعلام شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، مسیر شمال به جنوب محور کرج- چالوس (محدوده های هزارچم و سه راهی دیزین) و مسیر شمال به جنوب محور هراز (محدوده های لاسم و تونل وانا) ، ترافیک پر حجم و روان دارند و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز به علت عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.
همچنین محورهای اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان ، محور استهبان-نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان ، مسدود گزارش شده اند.
این گزارش افزوده است: آزاد راه قم به تهران تا بیستم شهریور در محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
در محور کرج-چالوس نیز تا بیستم شهریور ماه امسال ، محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
همچنین در آزادراه رشت-قزوین تا بیستم شهریور ماه امسال روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا می شود.
در آزاد راه قم به تهران تا 31 مرداد ماه امسال ، محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

دریافت کننده:زهرا پورعادل

703

کد خبر: 784397

وب گردی

وب گردی