برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی

مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که سرپرست ، معاونان ، استادان ، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در آن حضور داشتند ، حجت الاسلام ابراهیم خردکیش سخنران این مراسم اظهار کرد : امام خمینی (ره) یک عارف و مسلط به عرفان نظری وعرفان عملی بود.

وی با بیان اینکه امام یک فیلسوف بزرگ و پایبند به سخنانش بود خاطر نشان کرد : بی شک حرفی که از دل بر آید بر دل می نشیند و حرف ها و سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اینگونه بود.

حجت الاسلام خرد کیش ادامه داد ، اگر خواست خداوند بر مانا و ماندگار شدن کسی باشد ، قطعا آن فرد پا برجا و ماندگار خواهد ماند و امام خمینی (ره) به خواست و اراده خداوند هدفش در جهان ماندگار شد.

این سخنران همچنین تصریح کرد ، کاری که برای خدا انجام شود ماندگار خواهد شد و مانایی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دلیل خدا محوری فعالیت های ایشان بود.

حجت الاسلام ابراهیم خردکیش در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد : به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله)، سه عامل اسلام ، مردم و رهبری امام خمینی (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی منحصر به فرد و برجسته بود گفت : بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فقیه ، فیلسوف ، مجاهد و یک شخصیت برجسته سیاسی بود وعرفان و حماسه را باهم در آمیخت که این خصوصیت برجسته و منحصر به فرد فقط در بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به چشم میخورد.

این مراسم با مدیحه‌سرایی مداح اهل بیت (ع) و سینه‌زنی حاضرین در مراسم به پایان رسید.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با دارا بودن 4 هزار دانشجو و 91 عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 784427

وب گردی

وب گردی